|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Is dit in de medische sector ook zo? Had al gehoord dat de werkdruk er aanzienelijk lager lag, maar als de lonen er ook hoger is dan zou ik toch beginnen twijfelen. Nederland is zo ver niet he!
Grts Janvangent
||||
|
Citaat:
(Noord-Oost-Limburg) Veel jongeren vonden toen werk bijv. in Maastricht. |
|
||||
|
Verdient dat niet meer een burgemeester ? Soit een pak meer als wat ik verdien, dat niet..... Maar ik heb om 17u gedaan, zonder dat ik die dag iets van verantwoordelijkheid gedragen heb
..... 'k dacht dat die mannen meer hadden..... 't loont dus alleen om in de politiek te gaan, als je dicht genoeg bij de schatkist zit (de wetstraat dus)
|
Als ik dat artikel lees dan zie ik tweemaal het bewijs dat de Nederlanders 10 IQ-puntjes meer hebben
groeten, Miriam
|
'k denk niet dat alleen luxe problemen het ginder duurder maken..... 'k zou niet graag een huis kopen in nederland, of een appartement huren in amsterdam bvb
ps : ze zouden er mij nog geld mogen bij geven, om te gaan wonen in nederland ik zou het ook niet doen maar dat is de discutie hier niet
|
Netto meer verdienen wat maakt dat nu uit? Als je daarbij een hogere rijtax, onroerende voorheffing enzoverder moet betalen? En op wat voor gegevens baseren we ons hier, de inkomens van twee burgemeesters? Want over de echte Europese studie komen we niet veel te weten, en dan nog, cijfers interpreteren is moeilijker dan het lijkt. Maar ja, het gras is altijd groener aan de overkant...
|
|
||||
Nederlander verdient netto meer dan Belg foute zinsbouw !!! moet zijn: "Alhoewel een Belg meer verdient dan een Nederlander, ontvangen deze laatsten een hoger netto-loon"
|
De wedde van dit specifiek geval bewijst nog niets - hoe zijn de gezinslasten van de persoon in kwestie (alleenstaand, gehuwd, kinderen)?
Wordt er bij de Nederlandse collega voldoende afgehouden? Hij kan netto zeer veel verdienen, maar op het einde van de rit een deel aan de fiscus moeten teruggeven. In België verschillen de weddes van burgemeester naargelang de grootte van de gemeente. Is dit in Nederland ook het geval? Niets is ingewikkelder dan weddes vergelijken. Alle parameters dienen volledig dezelfde te zijn.
|
Citaat:
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |