Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Standaard nachtmerrie van elke fotograaf.

Gisteren enkele bange seconden gehad.
    Wat elke fotograaf hoopt nooit tegen te komen is mij toch wel overkomen.
    Ik was in een kerk fotootjes aan het trekken (hoe kan het anders)
    Ineens een trap niet gezien. Ik schoof uit, en schoof over dat marmer nog een meter verder. Ik dacht toen maar aan één ding....
    Ja hoor mijn toestel heel hoog houden, dat er niets aan miskwam.
    Mijn elleboog heeft heel de stoot moeten dragen.
    Die ziet nu nog af, maar mijn toestel kan nog lekker fotootjes nemen.

Standaard

Dat geluk komt natuurlijk door de Kerstsfeer...

Ik heb mijn 602 eens van tafel zien stuiken (dankzij ons katten...), ik had die cam net 2 weken, dan gaat er ook vanalles door je hoofd...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Standaard

Wat lig jij toch steeds op de grond te doen Act???

Het is natuurlijk dank zij al die "grond-ervaringen" van u dat je zo allert was hé

Standaard

Dat is zeker schrikken.
    Doet me eraan denken toen we laatst in Luik op de kerstmarkt liepen. Onder het lopen (het begon weer te regenen) wilde ik m'n cam in m'n tas doen, wat nogal onhandig gaat onder het lopen. De tas met cam glipte weg en ik kon hem nog net grijpen onder het slaken van een harde gil. En al die mensen maar denken: raar mens
    Meer foto's op Mukblog

Standaard

Originally posted by Jacki
    Dat is zeker schrikken.
    En al die mensen maar denk: raar mens
    Ja, hoe zou dat nu komen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Standaard

Leer me gaan,voor ik leer duiken.
    Spoedig herstel van uw elleboog,wens ik U.
    Want met een zere elleboog,kunt ge ook niet veel foto's nemen hé.

mvg FrançoisVM
    BD0046BE Canon 7D

Standaard

Wow, goed gedaan Act... that's the spirit..
    Je camera redden boven alles. Zo zou ik het ook doen, als de cam maar niets overkomt, gebroken armen en benen is niet zo erg als een kappote lens... Armen en benen genezen van alleen , maar lenzen genezen nooit.
    Ik kan me leventig inbeelden wat er toen door je heen ging. bbrrrr...

Standaard

En voor gebroken ledematen krijg je nog wel wat terug van de verzekering, voor een gebroken lens ligt dat meestal moeilijker...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Standaard

heb ooit iets gelijkaardigs (camera bijna verloren door uit te schuiven) meegemaakt .. uitschuiven als je een doorwading van een jeep fotografeert .. tot boven de lies in het (modder)water met de kamera met gestrekte armen boven het hoofd toen ik verder wegschoof en enkel camera en hoofd boven water wist te houden .. klein detail .. dit gebeurde niet in de zomer, maar in de winter met bijna vriestemperaturen .. gelukkig was er snel hulp om de camera te redden .. ikzelf ben er toen met 14 dagen ziekte vanaf gekomen

Standaard

Amaai amaai ...

Fotografen gaat weldra bij de "risico-groepen" horen ...

Jaja

Standaard

hallo Act,

ik ben blij te horen dat je meer geluk en handigheid hebt gehad dan ik ...en ik hoop dat de elleboog snel hersteld is .
    ik kan me na mijn belevenis van vorige week levendig voorstellen wat er door je heen ging ....

ben echt blij voor je dat het goed is afgelopen ... groetjes, Nina
    trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

Standaard

oeps

ja eerste reactie is natuurlijk de camera..

zo heb ik een keer meegemaakt dat een kind van het blok af viel, maar ik gooide juist mijn camera weg, om het kind op te vangen, later dacht ik Oeps daar maakte de camera een smak, maar gelukkig beide waren nog heel
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

Standaard

Originally posted by gabriella
    oeps

ja eerste reactie is natuurlijk de camera..

zo heb ik een keer meegemaakt dat een kind van het blok af viel, maar ik gooide juist mijn camera weg, om het kind op te vangen, later dacht ik Oeps daar maakte de camera een smak, maar gelukkig beide waren nog heel
    Je camera weggooien kan toch geen kwaad als je het litske (= draagriem voor de Nederlanders) om je hals hebt!

Standaard

Ik weet al héél lang dat kerken te mijden plaatsen zijn.

Just my 2 cents
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Standaard

nog zo'n nachtmerrie : op huwelijksreis naar Sri Lanka en de Canon Powershot S45 meegenomen. op tweede dag zet ik camera aan en blijft de lens halfweg steken bij opstarten. camera deed NIKS meer. batterij eruit, erin, aan/uit, niks hielp... dan maar met héél zachte hand die lens manueel teruggeduwd tot ik het schuifdeurtje terug kon dichtdoen, batterij eruit, batterij erin, camera aanzetten...en het werkte!!!

kan u verzekeren...
    5DIII, 70-200/F2.8 IS II, 24-105L, 430ex --- Sony rx100m3 --- Sony a6000, SEL24Z, SEL1670Z, SEL1650

Outdoorinfo.nl Guest

Standaard

Was die S45 ook aan vakantie toe?
    Originally posted by lapino
    nog zo'n nachtmerrie : op huwelijksreis naar Sri Lanka en de Canon Powershot S45 meegenomen. op tweede dag zet ik camera aan en blijft de lens halfweg steken bij opstarten. camera deed NIKS meer. batterij eruit, erin, aan/uit, niks hielp... dan maar met héél zachte hand die lens manueel teruggeduwd tot ik het schuifdeurtje terug kon dichtdoen, batterij eruit, batterij erin, camera aanzetten...en het werkte!!!

kan u verzekeren...

Standaard

'k Heb ooit zo iets meegemaakt. Op vakantie op Lanzarote, toen nog met mijn analoog canon 500, tijdens het terug lopen naar de auto gevallen op het asfalt. Mijn eerste gedachte was ook : mijn camera mag de grond niet raken !!! Mijn elleboog en mijn knie hebben het asfalt wel goed geraakt. Resultaat een gapende wonde aan mijn elleboog (het been was te zien)en knie open. Het was zondag middag en wij waren in het midden van het eiland. Onze Celle in vliegende vaart terug naar het hotel en gelukkig was er nog een privé kliniekje met een arts van dienst open, die dan met 9 draadjes mijn elleboog heeft genaaid. Dus die vakantie gedaan met zwemmen en dagen met een drukverband rondgelopen met mijn arm in een draagband en als souvenier nog wat asfaltgruis in mijn elleboog MAAR ... aan mijn camera was niets

Soortgelijke discussies

1. 2 fototentoonstellingen @ botanique (bxl)...
    Door Jean E. Marre in forum Waarheen vandaag?
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 februari 2004, 19:04
  2. MEDEDELING van phille
    Door Phille in forum Algemeen
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 31 augustus 2003, 11:57
  3. Reacties: 21
    Laatste bericht: 29 april 2003, 12:18
  4. tot ziens BD
    Door Triker in forum Chit Chat
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 5 december 2002, 13:14