|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
als je foto,s wil nemen van discotheken, maakt het niet veel uit denk ik, maar voor de natuur zou ik naar Madeira gaan.
grt,bouk.
|
Zeker Mallorca dan!
Enkele zeer mooe plekken. Het hotel waar ik lag, lag iets afgelegen van de stad, maar o zo mooi gelegen qua kust, water, natuur, etc. Dan een dagje de stad (Palma) gedaan, is zeer mooi hoor! Eveneens een auto gehuurd om heel het eiland te verkennen: zeker een aanrader! Veel mooie plekken, sereen door het belang dat ze eraan hechten, etc. En dan 's avonds in de stad uitgaan he! Nog niet op Ibiza geweest, maar ik denk dat Mallorca zeker niet moet onderdoen. Vroeger was het er zelfs om bekend, en beter dan Ibiza heb ik me laten vertellen. Vanaf El Arenal tot de overkant van het eiland heb je aan één stuk bijna uitgaansgelegenheden. Bangelijk grote zaken, met levensgrote schermen voor de voetbal e.d. Dus ik zou terug voor Mallorca kiezen, maar als Ibiza ook wat heeft, tja, dan zal het niet zoveel uitmaken. Ibiza heeft naar horen zeggen wel slechts één mooie kant, Mallorca is bijna overal wel mooi...
|
Citaat:
|
Vorig jaar zijn we naar Menorca geweest. En toch wel iets of wat "vergeten" en "minderwaardig" bekeken 2e grootste eiland van de Balearen!
Met de 2e grootste natuurlijke haven in de wereld in mahon, waar de ma(h)(y)onaise vandaan komt door de Fransen. De bekende windmolens, de middeleeuwen nederzettingen met hun overblijfselen! De kusten van Menorca zijn grillig en rotsachtig met aan de noordkust veel oprijzende rotspartijen, baaien, inhammen en grotten. Het gehele eiland is uitgeroepen tot beschermd natuurgebied. Qua fotografie voor natuur veel te zien en toeristisch nog niet zo "uitgebuit". Een aanrader voor op de Balearen is toch een auto te huren. Natuurlijk is meer en deel ook op de andere 2 te zien, maar de rust heeft bij mij de doorslag gegeven, al is er ook de bekendste grotdiscotheek te vinden
|
Citaat:
||||
|
Hoi,
Ik heb ze alletwee gedaan ! een groot verschil tussen mallorca en ibiza is dat in mallorca alles veel verder uit elkaar ligt. In ibiza hebben wij zowat alle kanten gezien, en das wel leuk als je zowat van overal kan meegenieten. Van mallorca is mij vooral de lange reizen bijgebleven :s zeker als je niet steeds in het zelfde gebied wil blijven. Maar als je veel tijd en geduld hebt zal je daar zeker je plezier aan hebben (als ge jong zijt lijk ik, dan kan dat soms rap tegen steken). Ibiza zijn ook wereld beroemde discotheken, plaatsen waar je zeker es moet geweest zijn ! Ik vond ze alletwee zeker de moeite waard !!! offtopic: jammer dat ik dit jaar niet ga kunnen gaan, heb mijn tikketje voor de herexamens juist verdiend :s |
![]() |