|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Dit is hier het meest bezochte deel van het forum, maar lezen jullie ook nog eens wat anders? Wordt wakker en ga eens naar deze aankondiging
Henri
lidnummer: BD0435BE Laatst gewijzigd door kodachrome; 27 februari 2007 om 23:04 |
|
||||
|
Citaat:
En neen, 'k heb tegenwoordig geen tijd om nog iets anders te lezen dan de chit chat. Maar 'k ga mijn best doen, om fotofun ook te volgen
|
Citaat:
Nu zou het moeten lukken. Henri
|
Nieuwe sub forums:transport,fotofun en reisfotografie.
|
voor het eerst stel ik een vraag
waar niemand een antwoord lijkt op te hebben, zelfs geen sneer naar de decadentie m m
||||
|
toch logisch dat chit chat populair is? De ene houdt van modellen, de andere van macro's, maar iedereen houdt van een goeie portie flauwe zever
Die andere fora zullen wel klèin een beetje druk weghalen van chit chat denk ik, de reizen en lolfoto's hebben hun eigen stek nu
|
|
||||
|
Citaat:
mm;Moet wel tof zijn,spijtig genoeg kan ik U ook niet verder helpen.
|
@ allemaal:
![]() als iedereen zou zwijgen in de topics waar hij/zij niks van afweet, er zouden minder uren kruipen in het lezen van de topics op BD ... en ik kan maar moeilijk geloven dat er hier nog nooit iemand vanop een boot foto's heeft getrokken van dolfijnen of zeevogels ... om het compleet te maken: ... m m ...
|||||
|
Citaat:
Heb dan wel robben gaan fotograferen (Robbeneiland). Gezien de wilde zee en enorme wind (Kaap Goede Hoop) was ik wel tevreden dat ik naast mijn digitaal toestel nog een analoge wegwerpcamera bij me had die waterdicht was. Uitrusting na terugkeer omstandig gedroogd en gekuist met gelukkige afloop.Best een optiek van 200 mm voorzien. Bigma te zwaar. Indien mogelijk waterdichte hoes. Succes. Henri
|
Citaat:
![]() Zorg maar voor snel materiaal.... Dolfijnen is bijna niet te doen. Goede kennis van me heeft op een week tijd 20.000 foto's gemaakt van zwanen, enkel zwanen he. En daar heeft hij een aantal van overgehouden om te gebruiken enz. Het verhaal staat ergens op dpreview. |
![]() |