|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Via mail heb ik 2x een offerte gevraagd bij Geheugenkaart, maar geen antwoord.
Is er nog leven bij geheugenkaart ? |
|
|||
|
Jongens, jongens, jongens, we gaan er toch niet weer aan beginnen zeker?????
|||
|
Citaat:
.Mvg, TravelToy. |
|
|||
|
Citaat:
Sorry, maar mijn mails zijn al meer dan een week verzonden. Bij vroegere aankopen ben ik door Geheugenkaart zeer goed geholpen. Laatst gewijzigd door NOD; 4 maart 2007 om 21:23 |
|
|||||
|
Vrijdagavond gebeld betreffende geheugenkaartjes. "Er was genoeg voorraad".
Zaterdagmorgen waren de blauwe 1Gb SD kaartjes toch zeker uitverkocht Heb mits meerprijs van welgeteld 0.5€ 1Gb SD Ultra II in de plaats meegekregen
|
|
|||
|
Ik heb mijn eerste mail verstuurd op 23/02 zoals je hierna kan zien.
----- Original Message ----- From: ... To: office@geheugenkaart.be Sent: Friday, February 23, 2007 6:17 PM Subject: Offerte Ik voeg er wel aan toe dat mijn vroegere ervaring met Geheugenkaart zeer positief geweest is. Vermoedelijk is mijn mail over het hoofd gezien en daarom heb ik deze nu nogmaals herhaald. Intussen heb ik via mail bericht gekregen van Geheugenkaart, probleem opgelost. Laatst gewijzigd door NOD; 5 maart 2007 om 09:57 Reden: Mail geheugenkaart |
|
|||
|
Citaat:
Als je op een forum met een vraag en/of probleem zit is het zeker geen overbodige luxe om de situatie "volledig" te schetsen. Als je van het begin duidelijk je probleem omschrijft, dan zal je zeker ook wat betere feedback en/of oplossingen krijgen. Verder zie ik niet in wat mijn CV ermee te maken heeft, maar het is wel leuk te weten dat je gelezen hebt. Mvg, TravelToy. |
|
|||||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Citaat:
Ik denk dat sommige 2 winkels door mekaar halen. Je hebt er twee: http://www.geheugenkaart.be en http://www.geheugenkaartjes.be De eerste winkel "Geheugenkaart.be" is in Putte, bij Mechelen (B) gelegen en je kan er wel ter plaatse gaan afhalen. Ben er deze namiddag nog geweest om geheugenkaartjes te gaan bijkopen. (4X1GB en 2X2GB) De tweede winkel "Geheugenkaartjes.be" is voor mij onbekend.