Mijn eerste resultaten zijn binnen van mijn bedrijfsbeheer. Eigenlijk wat te gemakkelijk maar goed was interessant en doe in september zeker nog het aanvullende tweede jaar. Had gemiddelde van 92,7% (schandalig hé)
Ben meer nieuwsgierig naar resultaten fotografie eindwerk maar dat zou nog niet voor deze week zijn. Afwachten dus.
UPDATE! Whieeeeeee ik ben geslaagd voor alle proeven!!! Ik heb mijn diploma fotografie gehaald![]()
Het heeft me 3 jaar veel tijd gevraagd maar ik had het er voor over en wil er nu mee verder gaan in bijberoep.
Volgend schooljaar nog de aanvullende opleiding persfotografie doen omdat ik dit zeer interessant vind.
Bedankt nogmaals iedereen voor de steun!
Greetz, RonnyE
Laatst gewijzigd door RonnyE; 12 juli 2005 om 11:38 Reden: UPDATE
" Geklasseerde hoeve gekocht, binnenkort meer via fotoblog ons verhaal :-)"
StoeferOorspronkelijk geplaatst door RonnyE
![]()
Gefeliciteerd, prachtige punten, nog even wachten op uitslag van je fotografiecursus, al zal dat waarschijnlijk verre van tegenvallen als je voor andere vakken zo hoog scoort. Mijn punten lagen in elk geval wat "bescheidener", maar ik was er zeker even tevreden mee.
Grtz Jay
Update zie boven![]()
Greetz, RonnyE
Proficiatop welke school heb je de cursus gevolgd?
Yes !
Weer een prof-fotograaf in ons midden !!!
PS: BD nu niet verlaten he !![]()
In alle geval: congrats !![]()
![]()
The only difference between men and boys is the price of their toys !
Hey RonnyE! Van harte gefeliciteerd!!!! Volgende keer wel beter je best doen, hè... want 92,7 percent valt me toch een beetje tegen... dat moet minstens 102,7 procent worden![]()
![]()
![]()
Maar als je dacht dat het harde werken nu gedaan is, dan moet ik je toch teleurstellen. Nu begint het pas: zeurende klanten die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan ook nog eens eisen dat hun werk van vandaag gisteren al werd geleverd. Veel succes daarmee![]()
Groeten, Miriam
Mijn video's staan op stdk.nl
The mystery isn't in the technique, it's in each of us. - Harry Callahan
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer. - Ansel Adams
@ Wouter: Syntra Hasselt. Als je geinteresseerd bent er zal een tentoonstelling zijn ergens in september denk ik.
@ Mvdh: die 92,7% was op bedrijfsbeheer. Fotografie was 80% en er zat zelfs een 62% tussen. Och ja wat zijn cijfers? Ja hoor ik besef dat het echte fotografiewerk wel verschilt met de 'schoolse' fotografie, maar toch als ik zie dat ik dit gerealiseerd heb tijdens een fulltime job ben ik er wel fier op (mag ook wel hé)
Ik hoop dat de cursus persfotografie doorgaat (voldoende inschrijvingen).
@ Marc : euh ik ben hier al geruime tijd en ga jullie zeker niet verlaten! Trouwens hier zitten er tussen die veel beter zijn dan mijDus ik heb nog veel te leren! Vooral die macro foto's daar krijg ik dikwijls de bibber van
![]()
Greetz, RonnyE
nooit bibberen voor macrofoto's, dan mislukken ze zeker![]()
congrats
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
en waar en wanneer wordt dat gratis vat gegeven?
Mac
Mensen die naast een full time job dit nog doen heb ik heel veel respect voorOorspronkelijk geplaatst door RonnyE
![]()
Van harte gefeliciteerd![]()
Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
Goeivraag![]()
1tje maar, en meer dan 200 bd leden![]()
![]()
![]()
![]()
alle proficiat
To make your dreams come true, wake up
RonnyE,
Zo'n resultaten... een echte schande!![]()
Toch nen dikke proficiat hoor![]()
hihi heb ik dat beloofd?Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
![]()
Awel, als er meerderen willen delen in de kosten van 1 vat zie ik dat wel zitten op bijvoorbeeld de modellenshoot in Watershei ...
Greetz en bedankt voor de felicitaties iedereen!
RonnyE
RONNY, EEN HELE DIKKE PROFICIAT (ook vanwege hilde....)
D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture
BD0323BE
Hey MartinOorspronkelijk geplaatst door martinvideo
![]()
dank je en ook een bijzondere dank aan Hilde![]()
Is de woning bijna af? Hoe gaat het met jouw nieuwe camera?
Greetz, RonnyE
Van harte proficiat!!!![]()
Grtz,F@bke
Lach zo lang je leeft, want je leeft zo lang je lacht.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net