|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Geachte,
Graag zou ik om uw medewerking vragen aan een onderzoek. Het betreft een onderzoek rond nieuwe communicatietechnologieën dat kadert binnen een thesis aan de vakgroep Communicatiewetenschappen (Universiteit Gent). In het belang van het onderzoek vragen wij u de vragen zorgvuldig te lezen en waarheidsgetrouw te beantwoorden. Dit onderzoek wordt enkel vanuit wetenschappelijke bedoelingen opgezet en heeft geen enkel commercieel doel. Alle vergaarde informatie wordt uiteraard volledig anoniem behandeld. U kan de enquête terugvinden op www.mobieletelevisie.net Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kan u ons steeds contacteren. Ik bedank u alvast voor uw medewerking Hoogachtend, Jurgen De Vos Promotor: Prof. Dr. Eric Dejonghe |
|
|||
|
Hartelijk bedankt voor uw medewerking, ik weet ze is een beetje aan de lange kant maar wegens tijdsgebrek kunnen wij als studenten die dingen niet pre-testen, waardoor we eigenlijk soms onnodige vragen moeten stellen. Natuurlijk kan je pas weten of ze onnodig zijn nadat er een groot aantal mensen er op geantwoord hebben.
Maar we geraken er wel dankzij jullie hulp
|
![]() |