Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Hulp gevraagd

Intred Guest

Standaard Hulp gevraagd

Geachte,

Graag zou ik om uw medewerking vragen aan een onderzoek. Het betreft een onderzoek rond nieuwe communicatietechnologieën dat kadert binnen een thesis aan de vakgroep Communicatiewetenschappen (Universiteit Gent).

In het belang van het onderzoek vragen wij u de vragen zorgvuldig te lezen en waarheidsgetrouw te beantwoorden. Dit onderzoek wordt enkel vanuit wetenschappelijke bedoelingen opgezet en heeft geen enkel commercieel doel. Alle vergaarde informatie wordt uiteraard volledig anoniem behandeld.

U kan de enquête terugvinden op www.mobieletelevisie.net
    Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kan u ons steeds contacteren.

Ik bedank u alvast voor uw medewerking

Hoogachtend,

Jurgen De Vos
    Promotor: Prof. Dr. Eric Dejonghe

Intred Guest

Standaard Re: Hulp gevraagd

Hartelijk bedankt voor uw medewerking, ik weet ze is een beetje aan de lange kant maar wegens tijdsgebrek kunnen wij als studenten die dingen niet pre-testen, waardoor we eigenlijk soms onnodige vragen moeten stellen. Natuurlijk kan je pas weten of ze onnodig zijn nadat er een groot aantal mensen er op geantwoord hebben.

Maar we geraken er wel dankzij jullie hulp

Ingevuld.
    Is humor van de bovenste plank weggelegd voor kleine mensen?

foto's

wel een erg lange vragenlijst maar wel ingevuld - benieuwd of we nog 'ns wat horen van de resultaten
    Leon Loeffen

Intred Guest

Heel erg bedankt hoor

Tjah, we zien wel waar de resultaten me brengen, maar de mobiele markt ziet er alleszins heil in. Zal leuk zijn om te zien of de eventuele gebruikers al dan niet-gebruikers te zeggen hebben omtrent het onderwerp.

Ingevuld, maar het is inderdaad wel een hele lijst ...
    Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM (UV)/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro/430 EX/Powershot A80/Canon AE1, lenzen&filters - BD0791BE

Pffft, inderdaad, er lijkt geen einde aan te komen . . . heb ik nu kans op gratis Mobiele Televisie?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Intred Guest

Bedankt allen voor jullie doorzettingsvermogen

tis gebeurd

Regels voor berichten