|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Heeft er iemand een goed adres (eventueel van een online-shop) waar ze het goedkoopst zijn ?
Wat kost het om dat op te sturen ? Zijn ze in de US goedkoper of koop ik ze beter in Hong-Kong ? Just kidding dames, geniet er maar van. Mvg, TravelToy. |
|
|||||
|
van harte dames, tis alleen te vieren omdat er mannen zijn hè.
grt,bouk.
|
Tja, het wordt steeds erger
Op 11 november is het ook al één of andere vrouwendag; maar ja de bloemenzaken zagen in die periode niet genoeg klanten, dus daarom deden ze er nog maar eens een schepje bovenop . Secretaressendag, 2 keer moederdag... het was blijkbaar allemaal nog niet genoeg
|
|
|||
|
Is het nou niet net valentijn geweest...
Waarom moet er nou in godsnaam een vrouwendag zijn, hebben wij mannen dat dan...? Wat is de geschiedenis achter deze zaak, en van waar komt het... of is het ook gewoon zo'n commerciële dag als valentijn...? Kortom, wat doen jullie vrouwen speciaal deze dag, of word er verwacht dat de mannen weer iets voor hun vrouwen doen? [aanpassing] Maar meteen antwoorden op mijn eigen vraag; (ik was een beetje te snel met mijn reactie...) Google: Internationale Vrouwendag stond en staat voor het gevoel van solidariteit en strijdbaarheid van vrouwen overal ter wereld. De viering ervan vindt vaak plaats rond een specifiek thema - bijvoorbeeld voor vrouwenrechten of tegen geweld of armoede - dat soms landelijk maar meestal lokaal wordt bepaald. achja, geniet er maar van... Groeten, Cahor |
|
|||
|
Als eeuwige rebel zie ik mij verplicht hier te melden dat er voor de mannen licht is aan het eind van de tunnel.
Net één maand na Valentijn (wat, laat ons eerlijk zijn, een vrouw-gericht event is) is het de beurt aan de mannen. Want op 14 maart is het, jawel; "steak & blowjob day". Neen ik zwans niet. Zoek maar op het net. Deze dag werd gelanceerd om de balans in evenwicht te zetten. En hij heet zo, omdat bewezen is dat de mannen met simpeler dingen genoegen nemen (dienen tralala van geschenkjes en romantisch dineeke is in feite voor hen overbodig). |
|
|||||
|
Zeg is dat nu gedaan al dieen zeeeeeeeeeeeeeeeeever over de vrouwendag
Waar zitten de mannen voor zover er van dat ras iets over is. Het zal wel eventjes tijd worden zeker dat ook wij op straat komen en een of andere dag voor ons opeisen Straks is er niets van het mannelijke meer over Stel voor om een mannelijk klubje op te starten in plaats van de femenisten krijgen we dan de peenoisten eindelijk terug mannen met baarden en borsthaar Kom op voor je rechten en durf het aan Gegroet zijn zij die er voor gaan |
|
||||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Zie je als man al zitten met dat scheermes tussen je bilnaad
|
![]() |