In Italië is een grote rel ontstaan rond Laura Pausini. Deze 29 jarige Italiaanse schone zorgde voor grote opschudding op een optreden in de Olavshallen in Trondheim (Noorwegen).
Het concert werd bijgewoond door tal van eregasten, waaronder de Italiaanse ambassadeur Uberto Pestalozza. Tijdens het zingen sprak Laura de ambassadeur toe met de woorden 'I want to give you head when this is done'... dit zorgde voor groot gejuich van het publiek en rode wangen van de ambassadeur.
Katholiek Italië is allerminst opgezet met het taalgebruik van deze muziekengel en menig priester veroordeelde al haar daden.
Nu is er een bootleg van dat bewuste moment op het net gesukkeld. Jammergenoeg van bedroefde kwaliteit, maar als je de boxen luid genoeg zet kun je het hilarische moment herbeleven. http://users.skynet.be/fa101087/laura.mp3
Inderdaad, hilarisch. Mijn collega's vonden het ook![]()
http://katrijn.fotopic.net
Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon
Allee hop! Europa heeft zijn eigen "Tet van Janet" incident. Al zal de "hevige reactie" hier wel uitblijven. We zitten hier immers met een pak minder half-heilige mentaal zwakken.
Mijn persoonlijke reactie: eerst zien en dan geloven, Laura!![]()
En dat in plein public.... ge moet wel uw boxen heel hard zetten om het te horen, want het zit wel op de achtergrond.
To make your dreams come true, wake up
MILJAAR, bel den 100...![]()
![]()
als je hem extreem luid zet hoor je in het begin op de achtergrond ook nog een uitroepslogan!!
![]()
Ik ben niet ouderwets noch preuts maar zoiets zou echt moeten verboden worden. Dan toch nog liever de "Tet van Janet"
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
??? Waarom ??? Vrije meningsuiting.Originally posted by Jo
![]()
Ik ben niet ouderwets noch preuts maar zoiets zou echt moeten verboden worden. Dan toch nog liever de "Tet van Janet"
Jo(han)
Trouwens, ik zou 1000x liever hebben dat mijn kinderen (mocht ik er hebben) op TV kijken naar mevr. Pausini die een blowjob zet, dan naar bvb. die beelden zoals gisterenavond om 18h00 op het nieuws (waar die Irakezen die Japanners het mes op de keel zetten).
Iemand dat gezien? Dát vind ik walgelijk!
Zeggen ze dat zo ?
Bizar ...
Jochen, moet jij even naar die opname luisteren met een koptelefoon op die op zijn hardst staat![]()
dan snap je het wel zekers
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Moet ik nog doen. Durfde ik niet op het werk...Originally posted by Jo
Jochen, moet jij even naar die opname luisteren met een koptelefoon op die op zijn hardst staat![]()
dan snap je het wel zekers
Jo(han)
![]()