|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Ik ben overgestapt van ADSL naar Telenet. Ik heb 2 websites eentje van 42MB en één van 2Mb. Bij ADSL kun je uw websites gewoon naast elkaar op de 50Mb zetten. Bij telenet moet je ze in 2 pakketten delen met een minimum van 10Mb, ik had dus een probleem.
Ben op zoek geweest naar gratis webspace, om de foto's op te zetten, want het waren vooral deze die plaats innemen,maar dit was niet eenvoudig, Inderdaad voor niets gaat alleen de zon op. Dus overal zaten addertjes in het gras, bij de ene verlies je het recht op uw foto's en kunnen ze posters van uw foto's verkopen, bij anderen komen vervelende popups die de bezoekers afschrikken. Uiteindelijk kwam ik op 3 mogelijkheden uit. * Telenet fotoalbum: Nadeel was dat foto's in grootte sterk beperkt worden en een zeer storende reklame aan de rechterkant van de foto, waardoor een foto van hor. 800pix niet volledig op een scherm kan. Als je een link legt naar een foto in een telenet fotoalbum komt er een telenetfoto logo op te staan, dit vind ik onacceptabel. Daarom heb ik deze mogelijkheid verworpen. *Picasa webalbums. De mogelijkheden zijn beperkt, maar voor fotoreportages vind ik picasawebalbum zeer geschikt, uploaden gaat snel, en de links zijn ook redelijk snel. *Googlepages Hier kun je ter plaatse een website maken met de foto's erop. Het heeft niet de alure van een fotoalbum , maar je kunt je er uw foto's kwijt, zonder beperking in grootte, er staat ook geen reklame op. Ideaal dus , maar het uploaden gaat zeer traag, je moet wel een engelen geduld hebben. Finaal heb ik de reisverslagen op Picasa gezet en de kwalitatieve foto's op Google pages. Als je het resultaat wilt bekijken hier is het adres: http://users.telenet.be/beertjesfotosite/ Zijn er onder jullie die positive ervaringen hebben met andere "gratis "webruimte en gratis albums ? Graag reaktie hoe jullie de snelheid ervaren waarmee de foto's op mijn site geopend worden .