|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Sensatie media... dat ist.
Dit is evenzeer waar: (uit het artikel): Alle ophef is onzinnig, reageerde de woordvoerster van Gore. Hij koopt genoeg groene energie om zijn hoge elektriciteitsverbruik te compenseren. "Mensen die niet blij zijn met de boodschap, in dit geval dat de opwarming van de aarde realiteit is, vinden het soms makkelijker om de boodschapper aan te vallen", zei Kalee Kreider. Gore spendeert sinds november 432 dollar per maand aan groene energie ter waarde van 16.200 kilowattuur, bevestigde het elektriciteitsbedrijf. Op het huis in Nashville worden momenteel zonnepanelen gemonteerd. 12 maanden * 16,2 = 194,4 duizend kWu "(...)terwijl Gore en zijn gezin van 3 februari 2006 tot 5 januari 2007 zo'n 191 duizend kilowattuur verbruikten, blijkt uit elektriciteitsrekeningen die het persbureau AP heeft ingezien." 194,4 - 191 = 3 duizend kWu... aha! ![]() Belachelijk nieuws imo
|||
|
jaja, de schaapjes moeten goedgelovig elke dag blij zijn dat ze kunnen grazen maar de wol gaat naar de herders...
Gelukkig vinden die herders nog van die africhtbare hondjes om de boel te drijven...Mvg, Pete. Ps. Ja, de woordvoerster zal wel verklaren! |
|
||||
|
Citaat:
En eu... vertrouwen in politici versus vertrouwen in journalisten: 23 % vertrouwt politici, 43% vertrouwt de journalisten. En dat heb je zojuist bevestigd .Merkwaardig!
|||||
|
denken jullie dat de boodschap even groots
was overgekomen als er één of andere totaal onbekende wereldverbeteraar deze film gemaakt? denk het niet hé. ja, 't is duidelijk dat apple er geld heeft ingestoken en ja, lexus is nu niet direct een goedkope auto, maar verandert dat iets aan de essentie? stop met zagen en denk nog eens na, voordat je met de auto de zondagmorgen naar de bakker rijdt ... mm
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
Moet je niet aan mij vragen. Ik probeer consequent te zijn...
|
Citaat:
|
|
||||
|
ja sry hee maar dit begrijp ik dus NIET!
plotseling gelooft iedereen in de opwarming van de aarde. al de research die gedaan wordt telt nietmeer. natuurlijk gaan die ijskappen verdwijnen... neem maar aan dat dat het systeem is. ijskappen komen en gaan met of zonder industrie. het zou pas schokkend zijn moesten we alle parameters stabiel kunnen houden zodat het klimaat de komende 1000 jaar nietmeer verandert. maar bon, 't is trendy te zeggen dat de aarde opwarmt en dat de industrie (en wij) de schuldige zijn. zo kan je op't werk cool doen en het hebben over de stijgende zeespiegel. bedenk maar dat de uitstoot van al dat fijn stof nu al mensen doodt. bekijk even het verdwijnen van natuurgebieden. al onze vervuiling treft ons in de eerste plaats en wordt een zoveelste parameter voor het klimaat. toegegeven.. het uiteindelijke doel is mss verkeerd maar als we dan toch milieubewuster worden
|||||
|
parakiet, ik begrijp je stellingname even niet ...
heb je de docu gezien? dat ijskappen afsmelten is een natuurlijk fenomeen, maar het gaat hem over het tempo waarop het gebeurt. de aarde is altijd onderhevig geweest aan temperatuurs- schommelingen, maar de snelheid waarmee en de grootte ervan is buiten proportie ... en als je denkt dat het om het "trendy" gaat: sommige mensen zijn hier al decennia en langer mee bezig. zij zijn geridiculiseerd, maar jammer genoeg komen nu de feiten op tafel ... mm
||||
|
Citaat:
|||
|
Citaat:
||||
|
Citaat:
![]() Zet een batterij in een hummer... dat maakt hem ook hybride he. Zolang je maar niet sneller dan 1 km/uur gaat .Niettegenstaande: hybride verkoopt! Die hybride Toyota is een schot in de roos... maar ik dacht gelezen te hebben dat hij helemaal niet zo zuining is!
||||
|
Citaat:
|
Citaat:
|