Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Standaard gebruikt iemand EPSON P-2000 als MP3 player , pleaaaaase ??

1 WEEK , geen enkele reactie... OK , is er niemand met een P-2000 die het eens wil proberen ? Gewoon een paar MP3s opzetten , aansluiten op je versterker en laten spelen...

Ik wil mijn Epson P-2000 aansluiten op mijn versterker van mijn stereoinstallatie om hem als audio mediacenter te gebruiken. De aansluiting
    zelf lukt prima. Ik deed een test met een aantal MP3 bestanden die
    ik zelf geripped heb met EAC en Lame encoder. Deze worden prima afgespeeld , maar tussen elk nummer krijg ik zo 2 vervelende 'krak' geluiden zoals bij sommige oude LP's.

De Epson P-2000 zou ook FAA audio formaat moeten ondersteunen. Ik probeerde een FAAC ripper die .m4a bestanden genereerd maar de epson p-2000 aanvaard ze niet.

Op de site van Epson staat echter dat de p-2000 enkel MPEG-1 layer 3 compressie ondersteunt , bitrate 32-320 Kbit/sec , maximum sampling freq 48khz. Ik gebruik dus Lame met 320 kbit/sec bitrate en toch heb ik die krak geluiden tussen de nummers. Misschien deugt mijn tooling niet , ik vind echter nergens wat Epson voorschrijft om als ripper te gebruiken...

Heeft er iemand ervaring hiermee om tot een betere oplossing te komen ?

alvast 1000x bedankt,

Geert
    Laatst gewijzigd door dekoningg; 16 maart 2007 om 12:57

Regels voor berichten