Gelieve zelf ook wat dingen uit te vinden (mag ook soms wel grof zijn)
Hier al enkele ik samen met iemand anders heb uitgevonden:
"de kunst van naaktfotografie is heel serieus en zoals het doodnormaal is te zeggen; "kleed je maar uit", en toch niet laten merken dat je ter plekke klaarkomt."
"gelieve nog ietsie naar links te gaan, dan sta je volledig buiten beeld"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "Sorry, er zat nog geen filmpje in"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "kan je ff dat touwtje tussen je benen wegdoen?"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "mijn overgrootmoeder had wel mooiere borsten"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "is dat schaduw of ben je de VEET vergeten?"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "en nu de borst naar voor en de peoep achteruit ipv andersom"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "gelieve je benen ietsie meer open te doen, en ik ga mij ff dichter bij jou zetten"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "weet u vriend da ge hier naakt voor mij ligt?"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "met licht uit zullen de foto's beter uitkomen?"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "niet op de mensen achter dat venster letten"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "ff de watepas nemen om geen scheve horizon tov van uw driehoekje te hebben"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "k'heb al mannen met mooiere borsten gezien"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "amaai UW tepelhof is groter dan MIJNEN hof"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "gelieve even je buik in te trekken... en je gat... en je dijen... en je billen..."
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "als je wil haal ik ijsblokjes, kwestie van in de mood te komen "
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "ach, dat rood licht stond je toch beter eigenlijk"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "dat... euhm... dat zijn maar mijn sleutels in mijn zak"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "toch ben je een teleurstelling..."
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "ach, die erectie hoord erbij hoor"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "gelieve NIET naar mijn vogeltje te kijken"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "mmmmmmm ik zou zeggen, heb je het koud misschien"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "dat ziet er niet goed uit, kleed je maar terug aan..."
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "binnen enkele momenten komt mijn famillie even langs"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "DAAR verspil ik geen filmpke aan zalle"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "ik denk dat ik toch beter die breedhoek gebruik"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "heb jij geen mooie zus?"
dingen je beter niet kan zeggen tijdens een naakt-photoshoot: "hopelijk geven de foto's alles mooier weer dan het is"
ik hoop dat je modellen dit niet lezen, thijs![]()
![]()
k'zal het ze zelf es zelf laten lezen
beetje humor kan geen kwaad
k'zal es deftigere bedenken ook
.·: Schoonheid heeft twee kanten :·.
modellen: http://model.ompleya.be
LOL
Dus .....eigenlijk mag je niet veel zeggen tijdens zo'n naakt -photoshoot?
X we hebben toch wa afgelachen he
EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01