Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: eerste foto

Standaard eerste foto

zie nogal vaak in showcase of beoordeel titels "eerst foto", "eerste macro", "eerste..." denk bij mezelf dat ik m'n eerste foto toch nooit zou posten, maar eerst veel oefen tot ik bvb na de 206de foto eens een leuke heb waarvan ik beetje tevreden ben, en deze dan eens post... misschien moeten we een forum bijmaken met 'mijn eerste foto'... 't is maar een gedacht hier in de chit-chat... men moet zich er niet te druk om maken...
    Panoramix - foto's

Standaard Re: eerste foto

Nou, mijn eerste foto zou ik zeker niet posten.

Wordt er niet eerder bedoeld: de eerste foto op dit forum
    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix
    zie nogal vaak in showcase of beoordeel titels "eerst foto", "eerste macro", "eerste..." denk bij mezelf dat ik m'n eerste foto toch nooit zou posten, maar eerst veel oefen tot ik bvb na de 206de foto eens een leuke heb waarvan ik beetje tevreden ben, en deze dan eens post... misschien moeten we een forum bijmaken met 'mijn eerste foto'... 't is maar een gedacht hier in de chit-chat... men moet zich er niet te druk om maken...
    Ik dacht eventjes dat het doel van dit forum was om bij te leren, dus post ik zoveel mogelijk foto's. Iedereen moet ooit eens zijn eerste foto, macro, etc ... posten denk ik
    www.fotofolio.be
    CreateThatLight.com ...(Tips over creatieve belichting met reflectoren).

doel is inderdaad om bij te leren, maar als iedereen maar er op los post zonder zelf eens beetje selectief te zijn is 't bijna niet langer mogelijk om alle posts te bekijken, en leer je zelf niets bij, daar er niemand foto's van goede kwaliteit meer post waaruit we iets kunnen bijleren... natuurlijk is er altijd 't probleem: wie gaat zeggen welke foto goed of slecht is...

PS 't is hier zeker niet bedoeld om bepaalde mensen persoonlijk aan te vallen
    Laatst gewijzigd door Panoramix; 18 januari 2005 om 15:12
    Panoramix - foto's

Hallo Panoramix, ik denk dat ik je bedoeling wel kan volgen maar als dan iedere "beginner" daar zijn eerste foto gaat plaatsen kan hij waarschijnlijk niet al te veel respons verwachten van de zgn. "gevorderden". Je geeft het zelf al aan, dan zal het moeilijk zijn om nog iets bij te leren denk ik.
    Zelf heb ik in het begin alleen maar gelezen en gekeken, en ook daar leer je al veel van hoor.

Groeten, Jan.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Wat mij opvalt is dat de meesten die op forum posten toch al ervaring hebben
    met analoge fotografie ook beginnelingen.
    Dus ze posten mischien wel de eerste digitale foto die een beetje gelukt is.
    Laatst gewijzigd door dacale; 18 januari 2005 om 19:31
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Canon Powershot G10 - Panasonic DMC FZ62 - BD0365BE

volgens mij bedoelen ze de eerste foto op het forum zoals ajh al aangaf...
    en dan nog uit die eerste foto kan je dan toch leren als je hem hier post.
    Genoeg "ouwe rotten" in het vak hier op het forum
    WWW.NATUURBEELD.BE | FOTOBLOG | FACEBOOK
    WWW.CNATURE.BE - Cursussen en workshops natuurfotografie

De eerste digitale foto, als je juist het toestel uit de verpakking haalt, is meestal maar om te testen of het toestel wel degelijk werkt. Die foto zal meestal niet op het forum te zien zijn .

Ze bedoelen wel degelijk "eerste foto op het forum", en niet de eerste foto die ze gemaakt hebben.

De eerste foto met mijn 20D was ook maar een testje. De volgende 200 ook nog , en de volgende dag ben ik naar de eroticabeurs gereden om nog meer te testen . En door die test weet ik dat ik zeker geen miskoop gedaan heb .

Ik kan je wel een beetje vinden in je gedachte. Het valt me ook op dat men steeds vaker 'een beoordeling' vraagt in 'Showcase'

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc
    Ik kan je wel een beetje vinden in je gedachte. Het valt me ook op dat men steeds vaker 'een beoordeling' vraagt in 'Showcase'
    was mij ook opgevallen, maar vaak wordt er niet om gevraagd naar een beoordeling maar gewoon gegeven.doe het zelf ook hoor onbewust.
    maar heb nog nooit gezien dat een mod, de opname naar beoordeling verplaatst vanuit showcase.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3

Soortgelijke discussies

1. EERSTE FOTO
    Door B-Minus in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 16 november 2004, 23:39
  2. eerste foto hier: Neigembos - aan de voet van de trap
    Door nniicc in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 16 november 2004, 17:09
  3. eerste foto hier
    Door two4fun in forum Fotodiscussie Extra
    Reacties: 32
    Laatste bericht: 9 december 2003, 02:04
  4. Minolta Dimage F100 (mijn eerste mooie foto)
    Door the-source in forum Showcase - Archief
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 22 juni 2002, 07:28
  5. Sepiafilter?
    Door bennichoe in forum Fotobewerking
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 7 januari 2002, 08:47

Regels voor berichten