Reeds verschillende maanden abo. classic bij DVDpost.
Dit wil zeggen dat je onbeperkt gedurende de maand 2 dvd's in je bezit mag hebben.
Ik was daar zeer tevreden over en kon heel wat films bekijken.![]()
Maar nu de laatste tijd krijg ik er maar 1 in de plaats van 2.
Dus ik vragen wat er scheelt.
" Lap!!! Weer maar 1 toegestuurd gekregen. Maar liefst 27 films in het groen kwa beschikbaarheid. Waarvoor dient deze code als er toch geen rekening mee wordt gehouden?"
Hun antwoordt is.
"Bericht beantwoord op: 23/06/2006
Bij deze willen we u op de hoogte brengen van enkele wijzigingen die wij hebben doorgevoerd en die ons zullen toelaten onze service nog verder te optimaliseren. Wij hebben namelijk vastgesteld dat een bepaald aantal klanten problemen ondervinden om maandelijks een bevredigende hoeveelheid DVD’s te kunnen ontvangen terwijl anderen het formulegemiddelde ver overschrijden.
Om hieraan te verhelpen hebben we een programma geïnstalleerd dat ons zal toelaten om voortaan al onze klanten dezelfde optimale service aan te kunnen bieden.
Vanaf heden kan het gebeuren dat u op bepaalde ogenblikken een korte onderbreking tussen 2 verzendingen ondervindt.
We willen er verder op wijzen dat deze “rem” op de verzendigen zeker niet dagelijks zal worden geactiveerd en dat u ondanks de opgelegde limiet nog steeds van de bekende DVDPost – voordelen kan blijven genieten. Te weten : de DVD’s worden aan huis geleverd, u hoeft nooit boetes te betalen en u huurt uw DVD’s aan onklopbare prijzen.br>
We danken u voor uw begrip en wensen u een aangename dag toe.
Het DVDPost – Team "
Voila dus wees op jullie hoede als jullie een abo. nemen bij DVDpost want onbeperkt huren is dus blijkbaar niet onbeperkt.![]()
Ik heb naar testaankoop geschreven om te weten of dit wel door de beugel kan.
Wordt vervolgd.
Groetjes.
lucv.be \ Nikon D700/Fuji S5 - 12/300mm
Ben er zelf ook bij geweest, maar enkel in een proefperiode, erna opgezegd. Gewoonweg veel te duur...
De videotheek is op elke hoek, maar je moet dan wel eens uit je zetel komen natuurlijk.
en slechts twee op een maand (wat dan nog meevalt van bedrag an sich), is dan weer veel te weinig. Wil je meer, betaal je echt veel...
Nu ja, voor sommigen is dit leuk en handig, voor mij geldverspilling.
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Sorry misschien verkeerd geschreven.
Je mag er 2 thuis hebben dus dit wil zeggen waneer je ze terugstuurt krijg je er 2 andere opgestuurt.
Als je de films dezelfde dag nog bekijkt en weerstuurt kan je er wel 4 tot 6 per
week hebben.
Het is dus geen slechte formule maar als ze zeggen dat je er zoveel mag huren als je wil moeten ze zich daar dan ook aan houden.
Groetjes.
Ben zelf ook enkele maanden lid geweest bij dvdpost. In vergelijking met een gewone videotheek is het idd spotgoedkoop maar de beschikbaarheid van nieuwe films laat sterk te wensen over. Bovendien moet je, als je je abonnement wil opzeggen, BELLEN en een hele preek aanhoren over waarom dvdpost opzeggen geen goed idee is... en dit terwijl er overal geschreven staat dat het met een simpele klik op de knop kan opgezegd worden... of zo was het vorig jaar althans.
Opzeggen gaat zeer eenvoudig: gewoon bellen naar dat nummer, ze vragen je in het kort waarom, en klaar is kees...Oorspronkelijk geplaatst door Gégé
Ja, dan zit je aan dat dure tarief. Dus zoveel als je wil of zo in een maand, maar slechts twee in omloop...Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
Vond ik ook de beste oplossing, maar duur![]()
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Eens de algemene voorwaarden op nagelezen.
Onder artikel 5 staat dat er een maximumlimiet is.
Dus onbeperkt betekent dat er wel degelijk een maximumlimiet is.(Het één spreekt het ander tegen).
Maar alé ik heb nu een nieuwe vraag gesteld om te weten hoeveel ik er nu werkelijk kan huren per maand.
Van testaankoop nog geen nieuws.
Nog iets verontrustend gelezen in de algemene voorwaarden.
Ze kennen van iedereen dat klant is het wachtwoord.Artikel 12
Als ze willen kunnen ze dus inloggen en zelf je lijst aanpassen of je gegevens wijzigen veronderstel ik.
Ze hebben volgens artikel 12 ook het recht om de algemene voorwaarden te wijzigen zonder de klanten op de hoogte te stellen.
Sterker nog als je gebruik maakt van hun website ben je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden je moet ze niet eens lezen zoiets noemt men telepathie.
Groetjes.
Ben al ongeveer 2 jaar klant van DVDPost (wel lichtste abonnement, 3 films per maand), en ben daar zeer tevreden over. Bij ons is er bijvoorbeeld geen deftige videotheek om de hoek, met het gevolg dat een film al eens niet op tijd terug binnen gebracht wordt, met boete tot gevolg. Voor mij is DVDPost de ideale formule, vaste kost, en geen miserie met gaan halen en terug brengen.
Ook al een paar DVD's gehad die in de post 'verdwenen' zijn. DVDPost heeft daar geen probleem van gemaakt, een mailtje sturen volstond. Bij een levering die 10 dagen onderweg geweest is hebben ze zelfs mijn abbonnement verlengd.
Vandaag antwoord gekregen van testaankoop.
Refentienr. gekregen en dossier geopend.
Dvdpost heeft ook geantwoord.
Dit is hun antwoordt.
De limiet wordt elke dag gewijzigd opdat het niet telkens dezelfde personen zouden zijn die onderbrekingen kennen in de verzendingen.
Niettemin, als u deze limiet bereikt zouden uw huurbeurten moeten draaien rond de 1.6 eur per huurbeurt, tegenover 2 à 3 eur in de klassieke DVD-theken.
Eens kijken of ik er deze periode aan ga kunnen komen antwoord op deze vraag niet voor 23 juli.
Als ik uitreken zou ik er ongeveer 14 of 15 per maand kunnen huren.
We zien wel.
Bij veel gestelde vragen staat er wel iets leuk.
Wat betekent « ongelimiteerd huren »?
Met uitzondering van het "Basic" abonnement, waarvan het aantal te huren DVD's per maand gelimiteerd is tot 3, hebben onze formules geen maximumlimiet wat het aantal te huren DVD's op maandbasis betreft.
Het aantal DVD's dat u kan ontvangen wordt bepaald door uw abonnementsformule. Onze "Regular"-formule biedt u de mogelijkheid om 1 DVD tegelijkertijd te huren, de "Classic" 2, "Discovery" 3, "Adventure" 4 en met de "Passion"-formule ontvangt u 5 DVD's per keer.
Groetjes
Ik heb nieuwe vraag aan Dvdpost gesteld.
Goeiedag. Zou het mogelijk zijn jullie veel gestelde vragen aan te passen. Want onder de vraag "Wat betekent onbeperkt huren" staat wel degelijk dat er geen "maximum limiet" is. Dit antwoord spreekt dus jullie eigen algemene voorwaarden (artikel 5) tegen. Dank bij voorbaat.
En dit is hun antwoord.
Wij danken u voor uw bericht en zullen de veelgestelde vragen aanpassen voor meer duidelijkheid.
Ondertussen nog steeds abo. Classic en krijg nog steeds maar één Film toegestuurt.![]()
Groetjes.
Sorry ik heb me vergist ze sturen me vandaag geen enkele op.Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
0 Zero noppes.(Wel 62 filmkes op mijn lijst)
Dan sturen ze wel reclame om te praten rondom mij over Dvdpost.
Ewel op deze manier gaan ze niet ver komen bij mij.
Groetjes.
Deze maand in totaal 12 filmkes gekregen.![]()
Komt op ongeveer 2€ per film ik denk niet dat dit nog veel goedkoper is dan in de videotheek.
De veelgestelde vraag of er een maximumlimiet is, is nog steeds niet aangepast.
Deze maand heb ik 3 keer 2 films in huis gehad dit is nogal de moeite om een abo Classic te hebben.![]()
Ondertussen probeer ik het nog een maand nog steeds te lui om tot bij de videotheek te gaanmaaar hier zou wel eens snel verandering in kunnen komen.
Groetjes.
Antwoord gehad van Testaankoop.
Hierbij hun antwoord.
Geachte,
wij nemen kennis van het antwoord van de firma, dat naast de kwestie is; de reclame is in alle geval misleidend en de AV zijn tegenstrijdig, als ze al tegenstelbaar zijn;
U kan dit blijven aanklagen dmv een brief aan de firma; anders kan u ook een onderzoek vragen aan de fod Economie dienst controle voor onderzoek van de AV en de praktijken; u kan terecht op de site mineco.fgov.be fo u kan ons de zaak overmaken per post.
Wij blijven tot uw dienst voor meer info. Ledendienst
Groetjes.
Ik kom toevallig via Google in dit toppic terecht omdat ik aan't zoeken was of ik de enige was met dit probleem. Ik ben thans al geruime tijd lid van dit forum, stom toeval dus.
Ik ben al bijna 2 jaar lid van DVDPost maar sinds een tijdje worden mijn DVD's met vertraging verzonden omdat ik er volgens hen "aanzienlijk meer huur dan de gemiddelde klant". Na vele discussies ga ik dan ook mijn lidmaatschap opzeggen en ik heb een klacht ingediend bij de economische inspectie wegens misleidende reclame. Ze adverteren met "onbeperkt huren voor een vast bedrag" maar uit hun e-mails blijkt dat ik er met een "Classic" abonnement maar 22 per maand mag krijgen. Vanaf 13 per maand worden de verzendingen afgeremd. Nergens op hun site is sprake van een maximum limiet. Ze zeggen dat ik misbruik maak van hun formule. Leg dat maar eens uit...
Heb ik ook gedaan![]()
In mijn geval hebben ze mijn klacht opgevolgd en werd er een proces-verbaal van waarschuwing opgemaakt.
Ondertussen is de plaatselijke videoboer ook weer tevreden daar kan ik ook met een maandabonnement mijn filmpjes huren wel ietsje duurder maar nu heb ik wel mijn filmpjes.![]()
Groetjes.