|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Er zijn zo van die momenten die je steeds zullen bijblijven: dé foto, geboorte baby, ... Aangezien ik hiervan allemaal niet kan genieten, moet ik het dus op andere vlakken zoeken
Net terug van het concert van Dead Can Dance. Zou hier een epistel willen schrijven maar vrees dat mijn woordenschat totaal ontoereikend is voor wat er gebeurd/ervaren is. Totale stilte van het publiek dat vervolgens terecht uit zijn dak ging. Je hebt al verplichte lectuur, wel voor mij is er vanaf nu ook verplichte muziek. Kippevel gewoon! Ik hoor er hier al denken: who the f**k is Dead Can Dance? Zal het simpel houden (anders moet ik les geschiedenis geven): zangeres Lisa Gerrard doet de laatste tijd nogal wat films en één welke de meeste zullen kennen is Gladiator (remember scène waarbij hij zijn vrouw en kind vermoord vindt). We kunnen er weer tegen voor een tijdje...
Website: http://www.d-eye.be Laatst gewijzigd door James Joyce; 17 maart 2005 om 23:50 |
|
||||
|
Geweldige band! Stijl is "folk-getinte gothiek". Bijna ijle magistrale muziek, luister vooral eens naar Spiritchaser uit 1996 alweer... maar met DCD zit je nooit fout.
Overigens is de Gladiator muziek gemaakt samen met Hans Zimmer. Ook Brendan Perry heeft al solo werk gemaakt, cd "Eye of the Hunter" 1999.
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dead pixel | Pol Callens | Camera's | 14 | 26 september 2003 12:33 |
| Dance Valley Tips? | 4nightlife | Algemeen | 1 | 31 juli 2003 21:42 |
| Dead , stuck or hot ? ( nog wat goede info ) | Alfa Centauri | Algemeen | 17 | 16 juni 2003 19:35 |
| Dead & Hot pixels; een gratis kerstcadoke voor U.. | teddy-bear | Camera's | 5 | 18 december 2002 21:50 |
| Dead en hot pixels | jmvanos | Camera's | 4 | 5 juni 2002 14:47 |
![]() |