|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
'k heb om 9u in oostende gezeten, niks gezien.... 'k ben om 12u30 in brugge vertokken, niks gezien.... en nu thuis ben ik buiten mijn camera aan het opstellen om wat vogeltjes te fotograferen, dus hier valt er ook nog niks te zien
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
De Belgische kuststrook is iets van een 60 km. Dan vraag ik me af waar die mens van de Standaard heeft gezeten omstreeks 10:30 uur ![]() In slaap gevallen wellicht na die 6 Duvels....en een "witte" droom gehad? Is wel ne keer iets anders dan een "natte"
|
|
||||
|
Citaat:
Dus zo romd 13:30 uur.... Ik blijf dan toch nog wat benieuwd naar de sneeuwberichten aan de kust. Of zouden de weergoden de kust hebben overgeslagen? |
|
||||
|
Citaat:
Dan zal ik goed op tijd vertrokken zijn..... 'k had er al schrik voor, toen ik gisteren het weerbericht hoorde.... 1/2 dag congé van het werk, en daar dan ergens in brugge of oostende vast zitten, door de sneeuw...... 'k geef toe, 't zijn erger plaatsen om vast te zitten .... maar met die dagen, ben je niet beter dan thuis
|
Citaat:
Grtz,Fabienne Wie zijn deugdzaamheid enkel draagt als zijn zondagse kleren kan beter naakt gaan.
|
Citaat:
Eigenlijk geef ik daar niks om, als de andere chauffeurs maar voorzichtig willen zijn... Niet dat ik een krak ben als chauffeur
|
|
||||
|
Citaat:
Heb effe gekeken naar jouw locatie
|
|
||||
|
ehhh Hallo Theokus....prrrrt....tuuuttttttt....hallo ???
Ah hier Uw correspondent ter plaatse (Grimbergen, tegen Brussel)...de eerste vlokjes zijn gesignaleerd...kheb ze nog niet geteld maar ze zijn met meerdere...ik herhaal...met meerdere(n), over naar de studio
||||
|
Citaat:
klaar en duidelijk aangekomen en begrepen. De toestand blijkt zich te uit te breiden vanuit het westen des lands, draaiend naar het noordwesten met een speerpunt richting Midden-België.
|
|
||||
|
ik begin hier op mijne bureau al zwette snief te zien
||||
|
Nee in Leuven maar hier begint het ook te sneeuwen
ik ga mijn boeken toe doen en richting Halen vertrekken met de sneeuw mee denk ik
| Weergave | |
|
|
![]() |