Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 38 van 38

Discussie: Aalst Carnaval....

Standaard Re: Aalst Carnaval....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
    Ik bedoelde dus een PV....stom...sorry. Was gewoon door te snel te willen zijn. Pfffff, m'n verzekering dekt dit niet. Dus nu kan ik zelf voor de kosten gaan opdraaien, fijn is iets anders. Nooit meer aalst voor mij dus!!!
    Nooit meer Aalst ? Dat mag je niet zeggen. Het kan ook ergens anders gebeuren zoals bij je supermarkt of eender welke plaats waar veel auto's staan. Mijn broer heeft hetzelfde voor : iemand tegen zijn auto gereden aan het station hier en niks laten weten. Heel fijn is dat. Het was heel druk in Aalst, dat is waar, maar het mag geen reden zijn om je er nooit meer te laten zien omdat er iemand tegen je wagen is gereden. Kop op... In het leven gebeuren nu eenmaal dingen die je zelf niet wil.

Grtz
    Nikon D50

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
    Nooit meer Aalst ? Dat mag je niet zeggen. Het kan ook ergens anders gebeuren zoals bij je supermarkt of eender welke plaats waar veel auto's staan. Mijn broer heeft hetzelfde voor : iemand tegen zijn auto gereden aan het station hier en niks laten weten. Heel fijn is dat. Het was heel druk in Aalst, dat is waar, maar het mag geen reden zijn om je er nooit meer te laten zien omdat er iemand tegen je wagen is gereden. Kop op... In het leven gebeuren nu eenmaal dingen die je zelf niet wil.

Grtz
    http://www.euroreizen.be/carnaval/belgie.htm

Er zijn nog mogelijkheden

Zondag 18 maart 2007 bijv. in Hasselt vanaf 14:00.

Kweet het wel, maar dan ga je echt eens zover weg (was voor mij een uur en kwartier rijden) en je hebt dan een wagen van nog geen 2jaar oud en dan dat aan de hand. PFFFFF!!! Ik denk als ik ooit nog es zal gaan ik met m'n zus ga meegaan of met de trein ofzo of met iemand anders, maar niet meer met m'n eigen auto!

Theo, idd, naar het schijnt is de carnaval van Maasmechelen ook enorm de moeite. Morgen zou het in Bilzen zijn...maarja, kben echt serieus ziek. Sinds woensdagavond ben ik weer door de griep bevangen en heb er een serieuse keelonsteking bij...koorts tot en met...gisteren weer naar de dokter en nu heeft hij me dadelijk antibiotica voorgeschreven. Op het moment helpt het wel, maar kvoel me toch slap. Hopelijk gaat het me morgen nog wat beter en kan ik m'n dochtertje het plezier doen van toch al even naar Bilzen te gaan.

Groetjes,
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

vvm1,
    11 maart in Diepenbeek, vlak voor mijn deur.
    Ik had het wel anders gewild.
    Bij deze kan ik je in parkeerplaatsje reserveren op mijn inrit, koffie gratis!

Ja idd Lut, fijn is ook iets anders....al die confetti, maar wel mooie shoots vanuit je vensterraam denk ik. De 11de is het ook in Maasmechelen, dus dit jaar wordt het keuze maken. Moesten we toch Diepenbeek nemen, kzal het je laten weten, kan Chris en Jana idd ook es kennismaken.
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Jullie zijn welkom.

Is lief, dank je.

Is lief, dank je.

vvm1 : had ik je niet aangeraden op de colruyt te parkeren ...

meestal sta je er veilig en de wandeling neem je erbij ...

Geert
    Nikon D80

Ja idd....maar er was iemand van aalst zelf die zei parkeer u daar maar gewoon....;sta je ook goed hoor.... dusja...kgeloofde die man natuurlijk ook.

T'is niet anders....gedane zaken nemen geen keer....hopelijk rijdt er nu eens iemand tegenop als we in de auto zitten, dan kan die nen nieuwe bumper betalen!

Die rookontwikkeling die jullie zagen (en die op de foto te zien is), is het resultaat van enkele jongeren die een paar bomen in brand hebben gestoken op de parking van het station. Gelukkig waren mijn collega's dicht in de buurt (we stellen ons op enkele plaatsen op het parcours op om op het vullen van generatoren toe te zien, en zoals in dit geval dus: snel te kunnen ingrijpen).

Van een wagen die in brand is gevlogen heb ik echter niets gehoord. Vermoedelijk is de brandweer daar niet bijgeweest? (of het moet tijdens de jeannettestoet geweest zijn op het stationsplein?)
    http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
    Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

om je te troosten, een beeldje van iemand die er WEL optijd bij was

http://www.first-response.be (Hulpdienstenforum).
    Canon EOS 300D + 18-55mm f/4.0-5.6 Kitlens + EF 70-200mm f/4.0 L USM + 50mm f:1.8 + Speedlite 420EX

Kheb m'n lesje ook wel weer geleerd vandaag.
    Sta ik daar ergens op die grote weg goed aan de kant geparkeerd, keer naderhand terug omdat ik er niet zo'n goed gevoel bij had (om hem dus te gaan verzetten, dichterbij en "veiliger") sta ik dus op die nieuwe plaats en kzie dus dat er in m'n "kont" gereden is. Hebben ze dus ervoor bij het parkeren zeker willen achter mij parkeren en zijn ze gewoon tegen mij opgereden. Kben dadelijk naar de politie gereden in aalst om een pc op te stellen....benieuwd wat nu de verzekering zal zeggen!!!!

Groetjes,
    Ik heb soorgelijk voorval een 6-tal jaar tegengekomen. Crapuul van het laagste allooi had voor de fun in mijn gat gereden. gelukkig had iemand ze gespot en de politie verwittigd. De rest van het verhaal was wel minder; het waren druggebruikers. Geen papieren, geen verzekering en vooral gene frank.
    Gezien ik niet omnium was verzekerd (mijn auto was toen zo'n 6 jaar oud) heeft mijn verzekering het waarborgfonds aangesproken. Na lang juridisch getouwtrek kreeg ik 2 jaar later 250 euro. De kosten waren geschat op zo'n 500 euro.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Oei, dat is minder....
    Maarja, idd, m'n verzekering komt er nu ook niet tussen omdat ik geen grote omnium heb (m'n kleine dekt dit niet) Pfffff.....dusja, nu maar eens hopen dat er es ne keer iemand fatsoenlijk in m'n kont peert, zodat die dan voor de kosten kan opdraaien en niet ik...

Laffe mensen zijn het, die zomaar wegrijden....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten