|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Citaat:
![]() De EXIF zit nog in z'n foto's...
|
|
Misschien weet de topicstarter niet hoe je een exif kan zien...
Download eerst een exifreader - vb Opanda IExif - http://www.opanda.com/en/iexif/index.html Installeer deze en vanaf nu kan je exifs lezen als die nog in de foto opgeslagen zit. ga met je cursor op de foto staan en klik op je rechter muistoets. Kies view Exif uit het menu dat verschijnt. Sjoert's foto's zijn voorzien van een exif en daaruit kan je zien dat hij een Canon 350D en 40D gebruikt. Diafragma 2.8 en sluitertijden afhankelijk van de situatie. De lens zelf staat niet vermeld, maar dat zal vast een 70-200 f2.8 van Canon of Sigma zijn. Ik zie niet in waarom jij niet dezelfde resultaten zou kunnen bereiken, mits de nodige oefening en inzicht in instellingen...
Canon 400D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Sigma 70-200 f2.8 EX - Metz 58 - Panasonic FZ5 Laatst gewijzigd door Omag; 10 november 2008 om 00:05 |
|
|||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
ik heb ook brige erop staan ergens van cs3 dus dat ga ik dan maar even doornemen want dat is wel erg handig. Nogmaals heel erg bedankt! Dit is pas informatie! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wie zijn jullie? | beauceron | Showcase Mensen en Modellen | 3 | 14 januari 2007 20:10 |
| De 1e keer - wie bekijkt wie? | Ri-jo | Showcase Dieren | 15 | 20 augustus 2006 15:36 |
| UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me? | ajuin | Algemeen | 15 | 4 oktober 2005 00:33 |
| Wie is wie | Perrush | Chit Chat - Archief | 16 | 23 september 2005 22:23 |
| hallo wie o wie tcon 300 | ray | Camera's | 3 | 23 juni 2002 01:24 |
![]() |