|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Gewoon je body upgraden !
Als je bij Nikon blijft voor je optiek de D300 of de D700 Anders de overstap maken, en gaan voor Canon de 5D MVG, Jeff
|
Ik snap niet goed hoe je bij 1/125 en op f1.8 buiten onderbelichte foto's kan hebben...
|
|
||||
|
Citaat:
binnen is het zeker niet te doen zonder flitsers...
Waar haal je die bewering...?Zelf heb ik anderhalf jaar modellen geshoot, binnen, zonder enige flitser... Ga eens aan een raam shooten en werk met reflectiepanelen. Je zal zien dat natuurlijk licht veel sterker is dan je zou vermoeden, maar je moet het goed weten te gebruiken ![]() Mvg, Frederic
|
als een gewoon statief geen optie is wegens nie flexibel genoeg!!!
mss een monopod!! heb ze beiden! als ik ga wandelen heb ik altijd mijn monopod bij. heb ik hem nie nodig dan heb ik een wandelstok ![]() ,mvg david
|
en wat is er zo erg aan flitsen ? van zodra je de techniek onder de knie hebt kunnen je fotos alleen maar beter worden ;-)
Greetz, TravelToy |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Portretfotografie: Canon EF 50 f/1,8 II of de EF 85 f/1,8 USM ? | Jvenk | Objectieven | 13 | 5 december 2007 22:00 |
| Portretfotografie: specifieke vraag. | PsychodelicS | Tips & Trucs | 4 | 13 november 2007 02:59 |
| Cursus portretfotografie omgeving West-Brabant (NL) | CarlovanWezel | Algemeen | 0 | 12 februari 2007 23:04 |
| Portretfotografie ... 105 of 135mm? | dasilva | Objectieven | 12 | 14 oktober 2005 21:30 |
| Lens voor portretfotografie | Liriuske | Camera's | 7 | 13 augustus 2004 23:54 |
![]() |