|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hallo,
ik heb een reeks foto's via PictureProject van Nikon vanuit mijn D40 bewaard op de harde schijf van mijn PC. Hierna werd telkens het geheugenkaartje geherformatteerd. Nu zou ik die foto's eens graag op TV laten zien (door mijn D40 met speciale kabel aan de TV te koppelen), maar wanneer ik probeer de oude foto's te kopiëren op mijn geheugenkaartje in mijn D40, krijg ik de melding dat dit niet gaat ("schijf beveiligd tegen overschrijven" - ook als ik het lipje verplaats en ook bij een nieuwe San Disk geheugenkaart). Hetzelfde gebeurt wanneer ik het kaartje probeer in te laten lezen via de kaartlezer van mijn printer. Kan iemand mij een tip geven hoe je foto's terug op een SD kaart zet? of is het sowieso niet mogelijk? Alvast bedankt! |
|
|||
|
Is PictureProject een programma dat bij aansluiting van Uw Nikon of aanbrengen van de SD kaart in de kaartlezer van Uw toestel, automatisch Uw foto's in Uw PC laadt? Indien ja, en indien dit programma geen "export" tool bevat, dan zal je die automatische upload moeten disablen of het programma verwijderen, en Uw foto's klassiek in Uw PC laden. De .jpeg (veronderstel ik) files van dit Nikon progamma hebben waarschijnlijk een speciale labeling die upload niet mogelijk maakt. Werden de foto's bewerkt bv via Photoshop?
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zondag 20 mei 2007 - SD Damme - Oostkerke | Lightyear | Shooting Days | 42 | 20 mei 2007 22:47 |
| Kingston - SD geheugenkaart - 512 MB | efken_wix | Aangeboden | 0 | 15 juni 2006 20:46 |
| SD geheugenkaart probleem. | daffy__ | Accessoires | 2 | 5 februari 2005 00:53 |
| Oef.. eindelijk is ie af, SD HOT Antwerpen | teddy-bear | Showcase - Archief | 20 | 6 juli 2003 21:27 |
![]() |