|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
geachte,
door het spijtige overlijden van mijn dochterje Lara*, heb ik hier spijtig genoeg een beetje ervaring mee. Wij hebben voor Lara* gevraagd om haar foto met laser te laten graveren in de de zerk zelf. Wij hebben daar voorbeelden van gezien bij de firma Tuytelaers in Ravels. Haar zerkje hebben we nog niet dat is in aanmaak, dus ik kan je geen foto's van het resultaat laten zien. Voor ons geeft deze manier het grote voordeel dat het nooit los kan komen en verkleuren. mvg Edwin
Canon Eos 350D,Canon Eos 10D Canon 17-40 L, Canon 24-105 IS USM L, 70-200 f4 L ,Canon 50 1.8 II, Canon 18-55, ex420, 2 x ex580, st-e2 + battery grip fotowebsite: www.edwinfoto.com Lara's website: www.houdevelt.com |
|
||||
|
Citaat:
Ze doen afdrukken op steen dus ik hoop dat het je kan helpen.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto vergroten ... | jako_yellow | Fotobewerking | 32 | 5 juni 2007 08:43 |
| Mijn oproep: probeer comment tot 50% van de foto's (en mijn bijdrage) | jambo | Challenge-of-the-Month | 7 | 4 juni 2006 15:55 |
| filesize | xenne | Camera's | 11 | 8 september 2002 17:24 |
![]() |