|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik ben hier een klein jaar geleden al goed geholpen geweest zodat ik al vrij goede foto's kan maken, maar ik wil verder als het kan.
Hier zie je een foto van hoe ik de spots opgesteld heb. Het onderwerp is qua grootte bijna altijd identiek. ![]() Rechts zijn het 2 flitsers van 500W, links eentje van 750W Heb ik een beetje een juiste opstelling gemaakt?
|
|
||||
|
Misschien een voorbeeldfoto, altijd handig.
Die schaduw onder het meubelstuk is niet hinderlijk? Anders kan je die met een reflector nog wegkrijgen/verminderen.
|
Bedankt alvast voor de lectuur!
Hier wat voorbeelden: ![]() ![]() ![]() Die schaduw linksonder, die zou ik dus weg moeten krijgen met een reflector, lees ik dat goed? (even ter info, ik ben een CAD tekenaar die niets van fotografie kent) |
|
|||
|
ziet er verre van slecht uit!
opstelling is maw vrij goed tot zeer goed voor dergelijk onderwerpen. die minime schaduw is zeker weg te krijgen met een reflector |
|
|||||
|
je hebt het goed voor elkaar hoor.
grt,bouk.
|
Leuk!
Om eerlijk te zijn durf ik het voor het moment niet goed te vragen om een reflector te kopen... (economisch klimaat,...) Klopt het dat ik even goed een stuk karton kan gebruiken met wat alu folie op gekleefd? ![]() Ik meen me te herinneren dat ik dat ergens gelezen heb. |
|
|||
|
ga gewoon in den Brico een isimo (piepschuim) plaat halen, het wit reflecteerd ook goed hoor ... kan je nog altijd alu folie op één kant kleven
![]() Nu een 5 in 1 reflector kost op eBay ook geen stukken van mensen hoor, misschien wel evenveel als die isimo plaat (heb trouwens geen idee wat die nog kosten )Mark
|
Wij hebben ons onlangs zo'n Jinbei 5-in-1 aangeschaft bij Konijn. Kost inderdaad geen fortuin!
|
Ik denk dat ik eerst eens ga proberen de spot die rechts achter staat naar links te verplaatsen. Er mag van mij wel wat schaduw zijn, maar nu vind ik de positie niet echt logisch.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |