Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: Hof

Standaard Re: Hof

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
    Een systeem waarbij de bezoeker/forumganger meer betrokken zou geraken zou wel voor meer interactiviteit zorgen op dit forum.
    Dan moet je als bezoeker/forumganger ELKE WEEK , ALLE FOTO'S gaan bekijken en quoteren.... .
    Ik heb er geen idee van hoeveel foto's er elke week gepost worden, maar het zijn er denk ik heel wat.
    Vandaar dat ik vrees dat je dit een beetje onderschat.
    Sony DSC-RX10 III - Canon G10 - One+3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Dan moet je als bezoeker/forumganger ELKE WEEK , ALLE FOTO'S gaan bekijken en quoteren.... .
    Ik heb er geen idee van hoeveel foto's er elke week gepost worden, maar het zijn er denk ik heel wat.
    Ik volg je volledig.

Peter

Misschien de moderators een selectie van bvb. 30 foto's laten maken waaruit dan de forumgangers hun keuze kunnen maken en uiteindelijk dan de top-10 foto's overhouden.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    denk zeker dat het wordt onderschat. inspraak van forumgangers neigt naar 'televoting', en in't slechtste geval naar 'likes voor de vrienden".
    vind zeker dat dit onderdeel gecureerd moet blijven, zonder inspraak, maar mss wel met een rotatie van de curatoren. al lijkt mij het vinden van vrijwilligers die hun tijd willen opofferen redelijk moeilijk. Daarom alleen al vind ik dat er niet te veel zever moet zijn rond de hof. ofwel hou je als forumganger rekening met de hof, ofwel niet.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
    Misschien de moderators een selectie van bvb. 30 foto's laten maken waaruit dan de forumgangers hun keuze kunnen maken en uiteindelijk dan de top-10 foto's overhouden.
    Hmmz, dat ruikt hier te veel naar "gulden middenweg".

VETO !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten