|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hallo ik zit met een vervelend probleem nl een oude(1944) zeldzame foto 40x30 cm waarvan het glas van de kader vier keer is gebroken plakt gedeeltelijk vast aan de voorzijde van de foto,wil ik het glas verwijderen trek ik de foto kapot aan de voorzijde,heb al kokend water en wasbenzine geprobeert zonder resultaat,wie weet raad ? mvg jef
|
|
|||||
|
Citaat:
Als het een originele foto is van 1944 dan is dat ook het oude fotopapier wat toen extra gedroogd moest worden. Dus idd laten weken in water met het glas omlaag tot dat de foto vanzelf los komt. Niet er aftrekken want dan gaat alsnog de foto verloren. mvg Antoine |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn felicitaties aan EL Barto | spooky | Challenge-of-the-Month | 13 | 2 februari 2007 14:21 |
| Burenruzie door beplanting | Fabbe | Chit Chat - Archief | 48 | 31 augustus 2006 15:17 |
| 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar ! | teddy-bear | Shooting Days | 540 | 9 september 2004 16:59 |
| verhaaltje | xera | Chit Chat - Archief | 5 | 18 maart 2003 20:05 |
| Nen mens komt inderdaad wat tegen!!!! | Sammeke | Algemeen | 37 | 28 oktober 2002 21:00 |
![]() |