|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
spijtig dat het maar een droom is......
|
Engels / Duits.......
Dit is toch een Nederlands forum? Vertaal het dan ff als het zo interessant is. Grtz Willem
|
OK Nonex, kort samengevat zegt een hoge pief van Sony in het engels (met spel- en stijlfouten overigens; dat zou al te denken moeten geven voor een officiele press release) dat Sony denkt dat leadership in videotechnologie hetzelfde is als leadership in digitale fotografie. En dat ze dat gaan bewijzen door de 828 zo aan te passen dat bv ISO3200 (wat bij de nieuwe cam mogelijk is) gelijk is aan ISO200 eerst (hehehe)
Vervolgens hebben ze nog wat andere punten verbetert en kun je ofwel je 'oude' 828 gratis omruilen of 250 euro terugvangen. Ze geven ook aan dat verwisselbare lenzen het enige voordeel zijn van SLR (want ze vangen met die ISO-rekentruc dan al wat andere voordelen op, nietwaar?)En in het Duits staat er dan dat het niet echt waar is en dat de schrijver van dat duitse topic het zelf heeft verzonnen (maar het zou mogelijk (moeten) zijn denkt ie - hij twijfelt er niet eens aan) |
|
|||
|
Thkz Erik,
Ben ik blij niet met het woordenboek op schoot twee avonden aan vertalen door te hoeven brengen . Dus Sony geeft openlijk toe dat de 828 eigenlijk voor verbetering vatbaar is... Grappige uitspraak voor een baas. Worden ze zeker marktleider mee.Grtz Willem.
|
Citaat:
|
Als Sony het engelse gedeelte waar kan maken, moet ik die ook hebben Iso 3200 eq Iso 200. !!!!!
Maar ik geloof niet meer in sprookjes
|
|
|||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Leest als een late aprilgrap...
Maar dan geen geslaagde. ISO 3200 gelijk aan ISO 200? Grapjassen! Zal er dan nog wel iets terug te vinden zijn op de foto's of zal alles een Picasso effect hebben?
|||||
|
Euh ...
Ik heb inmiddels meer dan genoeg foto's gemaakt met de SOny F828 - en anderen ook (zie de POTD's bv.) die bewijzen dat de F828 wel degelijk een goede camera is. Trouwens, de andere 8Mp camera's hebben zo ongeveer dezelfde kwaaltjes, dus ... .Het kan altijd beter natuurlijk, maar ... Jaja |
|
||||
|
Citaat:
Ik zal wel weer upgraden naar een 1d mkII, maar voorlopig ben ik reuze kontent, en ook mijne portomonee!! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe doen jullie dit | Bobtje Blues | Algemeen | 4 | 18 juli 2002 21:23 |
| Hoe doen we dit het best? | maltje | Algemeen | 2 | 29 juni 2002 14:19 |
| Testjes met Sony VCL-MHG07A breedhoeklens | Dopo | Camera's | 0 | 9 juni 2002 14:49 |
| Zou jij dit doen ? | Veusy | Algemeen | 41 | 1 juni 2002 19:01 |
| Hoe zou ik dit noemen | Veusy | Fotodiscussie Extra | 11 | 6 april 2002 02:01 |
![]() |