|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Test Forum Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
http://www.panoramio.com
eerst regristreren daarna foto's opladen ge kunt ze ook een plaats geven op Google earth voer eerst een test uit in de daar voor voorziene test rubriek.(BD). het gemakelijkste is de vergrootte foto in Panoramio (de link van de foto te kopieren en te plakken in venstertje van "afbeelding invoegen bij BD") let er op als ge de link kopieert dat ge de http:// niet dubbel gebruikt. Gebruik altijd " voorbeeld van het bericht ",pas als dat ok is "reactie versturen" |
|
|||||
|
[Mod]
Topic verplaatst naat testforum Indien de foto aan de forumregels voldoet kan het topic terug op zijn plaats. Of je maakt een nieuw topic aan Lees gerust de forumregels na en kijk eens in de infohoek bij helpdesk Daar vind je een uitleg om je foto's goed te posten. Klik Klik
|
Door op de duimspijker (thumbnail) hierboven te klikken, kwam ik bij de grote foto op jouw webpagina bij Imageshack. Daar heb ik gewoon het adres uit de foto gehaald:
![]() Hoe je het adres uit een foto kan halen lees je HIER! Volgens mij heb je de verkeerde koppeling gekozen bij Imageshack.
Vriendelijke groet, Jos Laatst gewijzigd door Jos Vanhengel; 11 oktober 2008 om 01:23 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kasteel van Kwabeek in het late herfszonnetje | chris | Fotobeoordeling Architectuur | 4 | 29 september 2008 14:41 |
| Kasteel d'Hurstel - Hingene | Wim1974 | Fotobeoordeling Architectuur | 3 | 18 augustus 2008 23:11 |
| Inside verlaten kasteel (hdr) deel2 | xiebu | Showcase Architectuur | 6 | 4 mei 2008 08:16 |
| Kasteel tilleghem | Rasper | Fotodiscussie Extra | 6 | 8 april 2007 05:53 |
![]() |