Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turkse tortel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Turkse tortel

Nog maar eens proberen of het nu lukt.
    Ik heb een en ander veranderd op mijn website in de hoop op verbetering
    Last edited by Schrooten Louis; 28 december 2008, 02:53.
    Groetjes
    Louis

Re: Turkse tortel

Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten Louis Bekijk bericht
    Nog maar eens proberen of het nu lukt.
    Ik heb een en ander veranderd op mijn website in de hoop op verbetering
    Probeer nog eens, nadat je de foto een naam hebt gegeven zónder spaties in de tekst.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Heb de foto een beetje aangepast: om tijd te winnen heb ik een beetje gefoetelt.
      Oeps nog erger ga toch maar een andere inzending maken, alles teruggezet zoals het was.
      Last edited by Schrooten Louis; 28 december 2008, 02:55.
      Groetjes
      Louis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten Louis Bekijk bericht
        Heb de foto een beetje aangepast: om tijd te winnen heb ik een beetje gefoetelt
        Je hebt slecht gefoetelt, want hier is geen foto te zien.

Het adres van jouw foto is: h ttp://schrooten.110mb.com/fotos/turkse%20tortel.jpg

Hetgeen ik in 't rood heb gezet, wijst erop dat er door de software een spatie (of ander NIET toegelaten teken) in de titel van de foto staat. Daardoor werkt het waarschijnlijk niet.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Jos hier is de nieuwe poging zonder spaties, wel een andere vogel maar dat mag de pret niet drukken. Kijk ook eens naar 'mussen' op het testforum.
          Groetjes
          Louis

Comment

Wel lollig om op dit uur nog te kunnen testen. Ook last van slapeloosheid?
            Groetjes
            Louis

Comment

Ik zie alleen een rood kruisje.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ik ook. Het ligt dus niet aan de spatie of geen spatie maar aan de website.
                Nog een trucje om de foto wel te zien: rechsklik op het lege kader, properties, Ctrl+C op de url en plakken in Internet Explorer.
                Als ge dan via de blauwe pijltjes teruggaat naar BD staat ie er ook mooi op. Begrijpe wie kan
                Last edited by Schrooten Louis; 28 december 2008, 03:10.
                Groetjes
                Louis

Comment

Die mus staat op Telenet webruimte, dat is blijkbaar geen probleem. 't Is wel een probleem dat de foto niet van jou is.

Ik heb die tortel ook gezien door het adres in de adresbalk van IE te plakken. Na het wissen van de cache is de foto weer weg. Je kan hem dus alleen in "Tijdelijke internetbestanden" opslaan.

Die 110mb laat waarschijnlijk het rechtstreeks koppelen (direct linking) niet toe.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Die 110mb laat waarschijnlijk het rechtstreeks koppelen (direct linking) niet toe.
                    Ik heb het even vlug opgezocht via hun search en het lijkt inderdaad niet te werken.

http://www.110mb.com/search/search.p...&submit=Search

Ik veronderstel dat de TS ook webspace heeft bij zijn provider. Misschien de ganse website verhuizen naar zijn eigen provider ?

Groeten
                    550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
                    http://www.photos-by-gianni.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Dat klopt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dejavu Bekijk bericht
                        Ik veronderstel dat de TS ook webspace heeft bij zijn provider. Misschien de ganse website verhuizen naar zijn eigen provider ?

Groeten
                        Das net het probleem met die providers... wat geven ze... 50 mb free space... wat ben je daarmee? Zelf ben ik ook overgestapt naar 100mb omdat m'n site te groot werd (111mb reeds) en ik voorlopig niet het nut zie om te investeren in een hosting en domeinnaam. (Als het gratis kan, waarom voor betalen?)

Comment

Working...
                        X