Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb de foto een beetje aangepast: om tijd te winnen heb ik een beetje gefoetelt.
Oeps nog erger ga toch maar een andere inzending maken, alles teruggezet zoals het was.
Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten LouisBekijk bericht
Heb de foto een beetje aangepast: om tijd te winnen heb ik een beetje gefoetelt
Je hebt slecht gefoetelt, want hier is geen foto te zien.
Het adres van jouw foto is: h ttp://schrooten.110mb.com/fotos/turkse%20tortel.jpg
Hetgeen ik in 't rood heb gezet, wijst erop dat er door de software een spatie (of ander NIET toegelaten teken) in de titel van de foto staat. Daardoor werkt het waarschijnlijk niet.
Ik ook. Het ligt dus niet aan de spatie of geen spatie maar aan de website.
Nog een trucje om de foto wel te zien: rechsklik op het lege kader, properties, Ctrl+C op de url en plakken in Internet Explorer.
Als ge dan via de blauwe pijltjes teruggaat naar BD staat ie er ook mooi op. Begrijpe wie kan
Die mus staat op Telenet webruimte, dat is blijkbaar geen probleem. 't Is wel een probleem dat de foto niet van jou is.
Ik heb die tortel ook gezien door het adres in de adresbalk van IE te plakken. Na het wissen van de cache is de foto weer weg. Je kan hem dus alleen in "Tijdelijke internetbestanden" opslaan.
Die 110mb laat waarschijnlijk het rechtstreeks koppelen (direct linking) niet toe.
Ik veronderstel dat de TS ook webspace heeft bij zijn provider. Misschien de ganse website verhuizen naar zijn eigen provider ?
Groeten
Das net het probleem met die providers... wat geven ze... 50 mb free space... wat ben je daarmee? Zelf ben ik ook overgestapt naar 100mb omdat m'n site te groot werd (111mb reeds) en ik voorlopig niet het nut zie om te investeren in een hosting en domeinnaam. (Als het gratis kan, waarom voor betalen?)
Comment