Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toffe meid !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toffe meid !

    12345

    [MOD] Moedwillig de foto verwijdert en bovendien de titel gewijzigd, daarom naar het testforum.[/MOD]
    Last edited by Red Falcon; 22 juni 2010, 23:25. Reden: moedwillig foto verwijdert

  • #2
    Re: Toffe meid !

    beetje Andy Warhol, zeker de tweede.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Toffe meid !

      Warhol-achtig of niet, 2e is imho hier de mooiste
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Toffe meid !

        jammer dat je meer bewerking dan model ziet

        Comment


        • #5
          Re: Toffe meid !

          dit noem ik geen fotografie meer hoor.....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Toffe meid !

            Ik snap je bewerkingen niet echt : waar wil je naar toe ?
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

            Comment


            • #7
              Re: Toffe meid !

              Hier is BD nog niet klaar voor hoor

              Vind het wel een leuk concept!
              No rules. Great shots.
              -
              Online

              Comment


              • #8
                Re: Toffe meid !

                eerste reactie bij mij is ook Andy Warhol, dus compliment in dat opzicht ben je voor mij geslaagd. Maar ik heb het ook niet zo voor bewerkingen, denk dat ik er ook nog niet zo klaar voor ben .
                Mijn foto site
                Mijn facebook pagina

                Comment


                • #9
                  Re: Toffe meid !

                  Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  dit noem ik geen fotografie meer hoor.....
                  mee eens!
                  GO ON...BE A TIGER!!!

                  Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toffe meid !

                    Foto weg...beetje jammer hoor...
                    Mijn objectieven zijn all round...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toffe meid !

                      d'oracle.....mogen wij het ook nog even zien?
                      Je haalt het toch niet weg als je kritiek krijgt...ik schat jou veel hoger in

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toffe meid !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        d'oracle.....mogen wij het ook nog even zien?
                        Je haalt het toch niet weg als je kritiek krijgt...ik schat jou veel hoger in
                        "Beste,

                        Je foto moedwillig verwijderen kan tot een ban leiden, de titel wijzigen idem.

                        Bij deze wil ik u verzoeken de foto terug te plaatsen, wat de leden vragen, en de titel te herstellen.

                        Mvg,
                        Red Falcon
                        Moderator Belgiumdigital "

                        Vorige week werd ik voor een week geband omdat ik - wéér ? - de één of andere Pietlut op de teentjes had getrapt. Sorry, maar wat ik op mijn hart heb zeg of schrijf ik. Wie kaatst mag de bal verwachten en ik ben verbaal goed van de tongriem gesneden. Geloof me : ik kan wel één en ander incasseren én gepast repliceren indien nodig.
                        Maar hoe gaat het in de praktijk ? Eerst schoppen ze me tegen de schenen en als ze het verbaal niet kunnen "halen" gaan ze verhaal halen bij moderators. Tja, zo kan ik het ook...

                        Maar het voortdurend DREIGEN (zie hierboven, vandaag ontvangen) door de rusthuisdirectie van Belgium Digital begint mij en blijkbaar een PAK anderen flink de ****** uit te hangen.

                        Dat Jan of Piet of Jos mijn foto's niet lusten : I couldn't care LESS ! Want wie ZIJN in 's hemelsnaam die Jan, Piet of Jos en wat weten die nu af van landbouw op zee ? Of van de invloed van de passaatwinden op de masturbatie van de woestijnrat ?

                        Ik dacht eens wat "àndere" foto's te posten.

                        Ik dacht ook dat je hier ook gewoon "je gedacht" kon zeggen.
                        Maar als je na enkele opmerkingen met de regelmaat van een klok met een ban wordt bedreigd is er duidelijk iets mis met dit forum. Je mag alleen dingen schrijven als "prachtige foto" en hierdoor kopieert elke "fotograaf" hier de andere "verlichte geest" in de hoop ook een schouderklopje te krijgen.

                        De eindeloze reeks onderling verwisselbare macrofoto's van deze of gene rups, wesp, ******vlieg, libel, boleet, stinkzwam, etc illustreren dit perfect. En dan vergeet ik nog de duizenden druppels die hier al "vallend" werden gefotografeerd.

                        Sorry, maar ik vind dit oersaai ; het zijn nét mensen die andere dingen posten die zouden moeten worden aangemoedigd. Alleen al OMDAT het ànders is ; het hoeft daarvoor nog niet eens "goed" te zijn want wat is nu subjectiever dan een oordeel over een foto ? Een forum MOET toch een minimum aan variatie hebben ?

                        En dan maakt men zich zorgen dat hier steeds minder bezoekers komen. Het is me een raadsel hoe iemand hier nog foto's wil posten.

                        Van de andere kant Jeroen en Monica, je hebt wél een week de tijd gehad om die foto's te bekijken... Toch ? En geloof me : gezien de reacties waren ze écht "niet veel soeps hoor" !

                        Of, zoals iemand schreef : "Hier is BD nog niet klaar voor hoor" Tja, wanneer zijn ze hier wél "klaar" voor nieuwe dingen ? En wat ik dan nog publiceerde deed bepaalde mensen denken aan het werk van Warhol. Hoeveel jaar is dié mens intussen dood ? En dateerden die werken niet uit de jaren '60 of '70...van de vorige eeuw ? Ge kunt wat ik hier liet zien dan toch moeilijk "te moeilijk" of "te nieuw" noemen ???

                        (Ik heb het intussen nagekeken. Warhhol stierf in 1985, 58 jaar oud, en "zijn meest provocerende werk" dateerde van de jaren '60 van de vorige eeuw... Dat is 50 jaar geleden maar bepaalde BD-ers vinden dat nog steeds angstaanjagend, dat soort technieken. "Wees jezelf !" zei ik tot iemand. Maar hij KON niet : hij was...niémand !)
                        Last edited by oracle; 24 juni 2010, 18:36.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toffe meid !

                          Waar zijn nu "al die fans" ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toffe meid !

                            Jammer dat ik de foto niet heb gezien.

                            Oracle: mooi betoog , met genoegen gelezen.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Toffe meid !

                              Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
                              Waar zijn nu "al die fans" ?
                              Van een insect kan je 10 verschillende foto's maken,totaal andere belichting,standpunt pose,achtergrond .....Wat is daar toch fout aan ?
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X