|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Test Forum Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Gelieve commentaar te geven! Ik neem enorm graag portretten van mensen. Ik vind dan ook dat een detailopname heel veel zegt.
Heeft er iemand nog tips bij het nemen van portretten? Bij deze opname wou ik verschillende kanten van 1 persoon in beeld proberen brengen! Hopelijk is het een beetje gelukt, maar wat nu nog niet is kan nog altijd komen e!!! alvast bedankt ste ps is het nodig om info over foto erbij te schrijven? Wou hier nu normaal 3 foto's bijplaatsen maar dat zal nog eventjes moeten wachten aangezien ik niet direct zie hoe het moet! dus ze komen eraan! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voogdij over een kind? Iemand info? | Moi-online | Chit Chat | 1 | 19 januari 2008 11:28 |
| Straffen op school | FotoDirk | Chit Chat - Archief | 142 | 2 oktober 2006 23:29 |
| Moeder met kind | maniac | Showcase Mensen en Modellen | 17 | 5 oktober 2005 00:29 |
| Kind en geweld (Sandra) | Fullator | Showcase Mensen en Modellen | 64 | 28 juni 2005 14:16 |
| Moeder en Kind | Fotowillem | Showcase - Archief | 2 | 26 oktober 2003 15:15 |
![]() |