Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test met k200d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test met k200d

    Even kijken of deze link werkt
    Last edited by JDC; 29 december 2008, 19:21.

  • #2
    Re: test met k200d

    gewijzigd
    Last edited by JDC; 29 december 2008, 21:34. Reden: geen zichtbaar beeldmateriaal

    Comment


    • #3
      Re: test met k200d

      gelukt !!! OEF !!!


      Comment


      • #4
        Re: test met k200d

        Gelukt?!? Dat denk je dan maar... Bij mij, op Mac, slechts blauwe vraagtekens. Ik krijg ze wel open met rechtermuisknop "open afbeelding in nieuw venster".

        Daarna verschijnen ze wel normaal... dus ik vermoed dat het om "een trage server" gaat.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: test met k200d

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Gelukt?!? Dat denk je dan maar... Bij mij, op Mac, slechts blauwe vraagtekens. Ik krijg ze wel open met rechtermuisknop "open afbeelding in nieuw venster".

          Daarna verschijnen ze wel normaal... dus ik vermoed dat het om "een trage server" gaat.
          Foto's zijn gelinkt via een picasa url
          Welke browser gebruik je dan ?
          Met firefox ok, met internet explorer ok, opera ook ok en andere browsers nog niet getest

          Comment


          • #6
            Re: test met k200d

            Hier is niets te zien hoor, in Explorer.

            Foto's posten vanuit Picasa.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: test met k200d

              Oorspronkelijk geplaatst door JDC Bekijk bericht
              Foto's zijn gelinkt via een picasa url
              Welke browser gebruik je dan ?
              Met firefox ok, met internet explorer ok, opera ook ok en andere browsers nog niet getest
              Mijn gewone browser op Mac is Safari 3.2.1. Alleen voor die site waar Safari problemen mee heeft, gebruik ik FireFox 2.0.0.18 (voorlopig geen reden om te upgraden naar 3.x)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: test met k200d



                opgeladen via internet explorer


                Comment


                • #9
                  Re: test met k200d

                  De tweede foto (landschap) is onmiddellijk zichtbaar, de eerste (orchidee) is nog steeds een blauw vraagtekenicoontje in Safari, maar opent wel als ik met de rechtermuisknop "open afbeelding in nieuw venster" kies...

                  (en in Firefox, waarin ik momenteel ben ingelogd, zie ik niet eens dat eerste icoontje; wel de tweede foto)

                  (en als ik dan in Firefox uitlog en opnieuw Safari opstart, zie ik meteen beide foto's; d'er is toch iets vreemds aan de hand...)
                  Last edited by LesC; 31 december 2008, 09:41.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X