Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test link naar grotere foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test link naar grotere foto

    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: test link naar grotere foto

    beste mod's
    als ik nu klik op de foto, toont hij hem in picasa??? of is dit omdat ht op mijn eigen pc is?
    eerst lijkt hij een tabblad te openen in dropbox, die vervolgens weer verdwijnt en de foto getoont wordt in picasa viewer...
    als het bij jullie werkt is't ok he

    groetjes en bedankt !
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: test link naar grotere foto

      [Mod-LesC]Als ik op de foto klik, begint ie een NEF bestand naar mijn Mac te downloaden! Da's toch niet de bedoeling, wel?

      Toch maar eens voor de aardigheid gedownload en het bestand opent in ACR 7.1 van Photoshop CS6.[/Mod]
      Last edited by LesC; 10 juni 2012, 16:19.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: test link naar grotere foto

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        [Mod-LesC]Als ik op de foto klik, begint ie een NEF bestand naar mijn Mac te downloaden! Da's toch niet de bedoeling, wel?

        Toch maar eens voor de aardigheid gedownload en het bestand opent in ACR 7.1 van Photoshop CS6.[/Mod]
        hihi, 't is intussen gelukt
        bedankt !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment

        Working...
        X