Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test grootte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test grootte


  • #2
    Re: test grote

    Met 'n duimspijker zullen ze hier niet blij zijn.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: test grote

      [Mod-LesC]Da's inderdaad wel heel erg klein. Al goed dat ik m'n leesbril op heb!
      Blijven oefenen tot je "reglementaire" afmetingen bereikt (max 900px langste zijde).[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: test grootte

        Zo beter?

        Jan

        Comment


        • #5
          Re: test grootte

          O, Jan, waar heb je die gehaald? Graag uitleggen aan onze TS, zodat ie er zelf mee aan de slag kan!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: test grootte

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            O, Jan, waar heb je die gehaald? Graag uitleggen aan onze TS, zodat ie er zelf mee aan de slag kan!
            Ik heb in de url 135/135 vervangen door 900/900.

            Geen idee of het ook makkelijker kan, ik ken nailer-c.telenetportaal.be niet.

            Jan

            Comment


            • #7
              Re: test grootte

              Altijd interessant als je als IT-er die "cijfers&letters" kunt lezen en interpreteren. Als het een gekende site is (bv Flickr), dan weet ik meestal ook de juiste code te achterhalen, maar tegenwoordig zijn er zoveel hosting sites die hun eigen systeem gebruiken.
              Is zo'n 'upscaling' (van 135/135 naar 900/900) niet nefast als de foto kleiner (bv 600/600) is opgeladen naar de host? Waarschijnlijk zul je dat merken, niet?
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: test grootte

                Niet zo moelijk hoor. De size was 135*153. In de url stond 135/135.

                Ik krijg hem niet groter dan 900. Vermoed dat TS heeft geupload met deze size...

                Jan

                Comment

                Working...
                X