|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Test Forum Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
mijn naam eer aandoend doe ik dus eerst een poging zonder te gaan uitzoeken hoe het eigenlijk moet. Het is namelijk al wel wat jaren geleden dat iknog eens een foto gepost heb. Bij deze:
![]() na drie pogingen ok. Dus weeral geen nutteloze inspanningen (lees: doorlezen van gebruiksaanwijzing) moeten leveren zelfs op leters in de titel bespaar ik energie :-))
Albums http://www.photoblog.be/lazy_charles Laatst gewijzigd door Lazy Charles; 26 oktober 2008 om 10:19 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto's onleesbaar. - Probleem met de SD kaart? | Wanderer LD | Accessoires | 13 | 1 oktober 2007 18:27 |
| Test foto's posten | Johnny Blue | Test Forum | 1 | 20 september 2007 11:57 |
| test foto's | dirkwerk | Test Forum | 8 | 3 mei 2007 17:05 |
| Plaatsen foto's van anderen n.a.v. Battle FB maart | beauceron | Algemeen | 9 | 16 maart 2006 07:16 |
| Foto's danceparade ed: mooi of niet? | Jacki | Algemeen | 94 | 27 augustus 2003 09:52 |
![]() |