Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Starbucks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Starbucks

    Ok ik heb men D60 nog maar net aangekocht, ik werd gewoon verliefd op al deze mooie foto's hier op het forum. Voordat ik mij echt ga verdiepen leek het mij aangewezen om vooral op mezelf te ontdekken. Dit weekend Parijs gedaan en heb hem daar natuurlijk goed kunnen gebruiken. Nu post ik een fototje waar ik wel zeer tevreden mee ben maar beetje extra raad kan nooit kwaad, ik weet dat er enooooooorm veel dingen zullen zijn die ik niet zie die jullie wel zien en daarom is dit heel nuttig.(ik zie bijvoorbeeld zelf ook dat haar vinger voor de coffee zit, en dat bijvoorbeeld het raam aan de achterkant wat storend kan zijn) maar het was echt een spontane foto, niet echt geposeerd.

    f/4,8
    1/30 sec
    Nikon D60
    Nikor 18-200 VR

    [img=http://img14.imageshack.us/img14/8748/laurinebewerkt.th.jpg] sorry door dit upload programma daalt de kwaliteit vrij hard, iemand andere voorstellen waar ik de foto in volle grote kan uploaden ? Grtz

  • #2
    Re: Starbucks

    Afbeelding plaatsen doe je zo:
    [img ]http://img14.imageshack.us/img14/8748/laurinebewerkt.jpg[/img ]
    Maar dan zonder spaties.
    En ik zou hem eerst even verkleinen.
    De langste zijde mag maar 900px groot zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Starbucks

      dit topic nog even terug naar het test forum gezet, hier kun je lezen en oefenen hoe een foto te posten.
      Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
      Canon eos 7D Mijn site

      Comment


      • #4
        Re: Starbucks

        Ik denk dat Imageshack niet de geschikte webruimte is om foto's te parkeren. Het inladen van de foto's gaat verschrikkelijk traag. Veel surfers zullen niet wachten en doorklikken naar het volgende topic.

        Een beknopte handleiding om foto's te posten vind je HIER!
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment

        Working...
        X