Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shoot natuurlijk portret TEST TEST TEST

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shoot natuurlijk portret TEST TEST TEST



    [Mod-LesC]TS heeft PB ontvangen met de volgende tekst:

    Beste,
    mag ik je vragen om opnieuw te posten, maar dan wel in het juiste forumonderdeel, nl. Shoot Challenge?


    Het is goed dat je een test doet in het Testforum, maar uiteindelijk moet je opnieuw gaan posten, tenminste als je mee wil dingen aan de prijs die Shoot magazine uitschrijft.

    Alleszins veel sukses met je deelname.
    Mvg,
    LesC, BD-Moderator[/Mod]
    Last edited by LesC; 17 september 2010, 18:33.

  • #2
    Re: challenge shoot natuurlijk portret




    " http// " teveel in je link.

    [Mod-LesC]Dank om te helpen, maar TS moet opnieuw posten in het juiste subforum. Hij heeft daarover van mij een PB ontvangen.[/Mod]
    Last edited by LesC; 17 september 2010, 18:34.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: challenge shoot natuurlijk portret

      [IMG][/IMG]

      [Mod-LesC]In het testforum is het niet meteen de bedoeling om te gaan testen in hetzelfde draadje als iemand anders. Ik zie wel dat jij intussen in het juiste subforum (Shoot Challenge) opnieuw gepost hebt, dus voor jou is het in orde.[/Mod]
      Last edited by LesC; 17 september 2010, 18:35.

      Comment


      • #4
        Re: challenge shoot natuurlijk portret



        [Modf-LesC]In het testforum is het niet meteen de bedoeling om te gaan testen in hetzelfde draadje als iemand anders. Ik zie wel dat jij intussen in het juiste subforum (Shoot Challenge) opnieuw gepost hebt, dus voor jou is het in orde.
        Hier is je foto achter een link geplaatst, omdat je te groot gepost hebt. Maximaal 900 pix langste zijde, aub.[/Mod]
        Last edited by LesC; 17 september 2010, 18:36.

        Comment


        • #5
          Re: challenge shoot natuurlijk portret



          [Modf-LesC]In het testforum is het niet meteen de bedoeling om te gaan testen in hetzelfde draadje als iemand anders. Ik zal je moeten verzoeken om opnieuw te posten, maar ditmaal in het juiste subforum, nl. http://forum.belgiumdigital.com/f101...et-328787.html
          en met de juiste afmetingen, aub.
          Hier is je foto achter een link geplaatst, omdat je te groot gepost hebt. Maximaal 900 pix langste zijde, aub.[/Mod]
          Last edited by LesC; 17 september 2010, 18:38.

          Comment


          • #6
            Re: shoot natuurlijk portret TEST TEST TEST

            [Mod-LesC]Ik sluit, met enkele PBs en een Mod opmerking bij elke post, hiermee dit draadje. Nogmaals: ik beveel het nieuwkomers aan om eerst in het Testforum te oefenen, maar je moet niet daarvoor in iemand anders zijn draad gaan posten. Bovendien, zodra je het posten machtig bent, en je wilt meedoen aan de Shoot Challenge, dien je toch te herposten in het juiste subforum.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X