[CENTER]SD Antwerpen – natuur in de stad
foto's door mij verwijderd na interventie van de Mod op basis van een 'gedifferentieerde' behandeling van de BD leden.
kijk maar eens op volgende posting en tel de foto's en zoek vooral naar de reactie van de Mod op die posting
20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
RvB - PR & Marketing
SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties
en voor alle duidelijkheid, ik had daar geen probleem mee .
maar ik heb wel een probleem met onduidelijkheid en een behandeling die verschilt in functie van wie de posting doet .
je kan mijn foto's wel terugvinden in een link op mijn tweede posting .
Dirk
Laatst gewijzigd door vdkx; 8 augustus 2012 om 22:05 Reden: max 3 foto's
mooie reeks dirk vooral die laatste zonnebloem spreekt mij wel aan
sardi51
Snelle mannen hier. Bijzonder geslaagde reeks, vooral drie en vijf![]()
Canon 7d & 5dmkiii |17-40L |Sigma 50 F1.4|70-300 IS DO TE KOOP !! | 300 L F4 IS | 85 1.8 | 100 L 2.8 IS | 28 1.8 | 70-200 2.8 IS II L| 24-105 F4 IS L
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Mooie details in je macro's 3 en 4.
Kombinatie 2 en 3 = mooi zoekertje.
Deelnemers van de SD die achteraf foto’s of albums willen tonen doen dit in het Shooting Days Foto’s forum, en geven in de topictitel duidelijk aan over welke SD het gaat.
Aantal toegelaten posts: 1 per kalenderdag, met maximaal 3 foto’s per topic. Wil je meer dan 3 foto’s tonen, plaats dan bijkomend een link naar je webalbum.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Mooie reeks
Vooral die zonnebloem macro
Bouk,
even off topic
je statement m.b.t. het aantal klopt blijkbaar niet .
er is daar wel enige onduidelijkheid over, maar dit is een bestuursprobleem ....
ik heb dit expliciet gevraagd aan het bestuur , en blijkbaar geldt die regel niet voor SD foto's
vraag dit maar eens aan Balou die bij SD Brussel trouwens net hetzelfde heeft gedaan .
on topic
wat vind je van de foto's ?
Laatst gewijzigd door vdkx; 5 augustus 2012 om 16:41
Mooie reeks, de laatste met dat vliegje erop![]()
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Inderdaad en mooie reeks en snel dat je ze hier post, ik moet aan de mijn nog beginnen
De macro's en dan vooral je laatste zijn voor mij toch de beste.
http://www.photo-patricske.be
Canon 50D, EF 17-40 F/4L USM, EF 24-105 F/4L IS USM, EF-S 55-250 IS, 100mm macro F/2.8L IS USM, EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, Speedlite 430EX
Die grote zonnebloem, zaaaalig![]()
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
De derde fotogevolgd door de close-up van de zonnebloem.
De eerst foto toont wel het triestige aan dit plein. Daar zouden ze toch iets veel mooiers kunnen van maken.
Bij de laatste een vraag: Wat is dat onderaan rechts?
mvg
Marc
Moderator Note: Het forumreglement is nochtans duidelijk:
4.1.
Deelnemers van de SD die achteraf foto’s of albums willen tonen doen dit in het Shooting Days Foto’s forum, en geven in de topictitel duidelijk aan over welke SD het gaat.
Aantal toegelaten posts: 1 per kalenderdag, met maximaal 3 foto’s per topic. Wil je meer dan 3 foto’s tonen, plaats dan bijkomend een link naar je webalbum.
dit is niet het antwoord dat ik op een expliciete vraag het gekregen van een lid van de RvB dat overigens ook n.a.v. een Sd meerdere foto's heeft gepost.
je moet maar eens kijken op sd foto's op de volgende datum :
20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
RvB - PR & Marketing
SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties
maar ok, we zullen daar mee rekening houden en hopelijk dan ook de leden van de RvB !
blijkbaar is de 'censuur' gepasseerd en zijn er reacties verwijderd .
door wie ?
Laatst gewijzigd door vdkx; 8 augustus 2012 om 21:57
..........
Klein ... en ik mik daarmee niet op vdkx! Ik volg uw voorbeeld!
Wanneer iemand topic plaatst in een fotoforum zonder zichtbare foto's is het de normale procedure het topic te verplaatsen naar het testforum.
TS kan dan na het zichtbaar plaatsen van zijn foto's het topic laten terugplaatsen naar het oorspronkelijk forum.
Moderators hebben op elk moment het recht om berichten te bewerken, te verplaatsen of te verwijderen, en om discussies en forums te sluiten op het moment dat zij vinden dat de berichten niet (langer) conform de regels of de doelstellingen van het forum zijn.