|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Test Forum Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hallo,
ik zoek iemand die me kan helpen met een foto scherper te maken in ps. Bij de foto zelf is het vooral het gezicht van de persoon die scherper moet maar het lukt me zelf niet. Dan heb ik nog een foto waarin een voorwerp moet weggeknipt en opgevuld worden. Kan iemand me hier verder helpen? Al bedankt! |
|
|||
|
als je een reactie verstuurt zie je icoontjes
het icoontje met een bergje = "afbeelding invoegen" daar moet je het http adres intypen van een foto die je ergens op het net hebt staan eventueel eens proberen op het testforum ? groetjes , david |
|
|||
|
|
|
|||||
|
Adamina, je foto's zijn te groot. Gelieve ze aan te passen volgens de forumregels, die maximum 900 pixels horizontaal en vertikaal vragen.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Scherpte - UV filter | dyafani | Ter Zake | 2 | 3 juli 2007 17:00 |
| Scherpte Nikon 300/4 afs? | krisd | Objectieven | 9 | 13 april 2007 07:10 |
| Hoe de maximale scherpte uit een objectief halen? | marc | Ter Zake | 10 | 25 januari 2006 20:52 |
| Scherpte | spooky | Challenge-of-the-Month | 0 | 2 januari 2006 18:41 |
| Van RAW naar Tiff omzetten geeft een duidelijke scherpte vermindering | RonnyE | Ter Zake | 4 | 9 november 2005 15:11 |
![]() |