|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Test Forum Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Even een foto dit ik gemaakt heb die ik persoonlijk wel mooi vind.
Graag jullie mening. Tips zijn altijd welkom. Kritiek uiteraard ook. [Mod] Link verwijderd, deze verwees naar een site. Dit is niet de bedoeling. Je kan deze tekst wissen als je foto geplaatst is en aan de forumregels voldoet. Soeki Wan
Een foto blijft een invulling van de fotograaf....... Laatst gewijzigd door Soeki Wan; 28 september 2008 om 09:29 |
|
|||
|
Probleem is dat de foto op mijn site staat maar acher een simple viewer. dus die geeft dan een link naar alle foto's die in de siple viewer staan. Ik weet niet hoe dat op te lossen?
|
[Mod]
Verplaatst tot de foto weer zichtbaar is. Als de foto geplaatst is en aan de forumregels voldoet kan het topic terug geplaatst worden. Graag een Pm dan met link
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Maastrichts gebouw | beeldmaker | Showcase Architectuur | 5 | 28 april 2008 17:14 |
| Toestemming verplicht om gebouw te fotograferen? | Jürgen_74 | Algemeen | 11 | 8 februari 2008 18:37 |
| een foto wat er nog over bijf van een mijn gebouw | pierre160 | Fotodiscussie | 1 | 28 oktober 2007 21:49 |
| Foto gebouw met perspectief gezocht | mic | Algemeen | 5 | 4 april 2004 00:20 |
![]() |