Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuweling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuweling

    Goeie avond allen,

    Als beginnende hobbyfotograaf zou het mij heen erg helpen om enkele tips en opmerkingen of dergelijke te kunnen krijgen op mij foto's. Alvast bedankt voor de kritiek

    [IMG] http://www.shoot.be/zd_images/2017/1...0_900x900.jpeg [/IMG]

    [IMG] www.shoot.be/zd_images/2017/19/754453_6_093245_900x900[/IMG]
    Last edited by LesC; 10 mei 2017, 22:26.

  • #2
    Re: Nieuweling

    Je kan best beginnen met je foto reglementair te posten want zo zal je geen commentaar krijgen. Je hebt een testforum om het eerst uit te proberen.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Nieuweling

      foto's zijn niet te zien
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Nieuweling

        Moderator Note: Het wordt aan alle nieuwelingen aangeraden om via ons Testforum hun eerste posting te leren maken. Daar krijg je alle hulp die je nodig hebt. Begin alvast met de stickies te lezen. Ik verhuis deze topic van Beginnershoek naar Testforum.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Nieuweling

          1. Ik hoefde slechts één letter te wijzigen en de foto achter je eerste code (voor de tekst Goeie avond...) werd zichtbaar. jpeg moet jpg zijn. Ik vraag me af of dat de code is die je van de server gekregen hebt. Ik denk het niet. Ik denk dat je als je op de Minoc-server je beelden opslaat, je de hoofdletters JPG moet wijzigen in onderkast jpg, maar ik kan me vergissen.
          Aan jou om de code aan te passen. Klik rechtsonder je eerste post op de knop Bericht bewerken (het potloodje) en pas je code aan...


          2. Bij de tweede code (achter de smiley) heb je naast de jpeg = jpg nog een andere fout gemaakt: namelijk een spatie achter de eerste IMG-tag en een spatie voor de tweede /IMG-tag. Gek genoeg kan ik de foto niet zichtbaar maken met die wijzigingen aan te brengen, dus er is nog een fout die ik niet zie.

          3. De derde code is helemaal mis. Het adres moet eindigen op naam+extensie van je foto, en die extensie (.jpg) ontbreekt gewoon! Geen spatie voor de eind IMG-tag, da's al goed, maar toch weer een spatie achter de begin IMG-tag.



          Iets heel anders. Je kunt uiteraard gebruik maken van de relatief beperkte opslagruimte die je ter beschikking krijgt bij Minoc, maar je doet er beter aan een andere (gratis of betalend, aan jou de keuze) host te zoeken. Voorbeelden zijn Photobucket, Dropbox, Flickr, alle met hun specifieke eigenaardigheden.

          Maar je bent op de goeie weg: als je de foto kunt zichtbaar maken die verscholen zit achter je eerste code, dan kan ik in principe deze topic sluiten, en jou de mogelijkheid geven om een nieuwe topic in Beginnershoek aan te maken met die juiste code. Dus niet zomaar in het wild aan de slag gaan. Eerst foto zichtbaar maken, dan mijn reactie afwachten, en dan een nieuwe topic beginnen. OK?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X