Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe close-up

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe close-up

    nog maar s proberen
    Last edited by bartcp; 9 oktober 2010, 15:30.

  • #2
    Re: nieuwe close-up

    Mooi van kleur, zacht licht, goed scherp...
    Qua compo zou ik het kader iets naar onder geschoven hebben zodat er voor de vlieg iets meer ruimte komt.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe close-up

      ik had recht iets meer weggedaan en beneden iets meer gelaten
      mooie foto trouwens
      leike

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe close-up

        Hoi BartCP

        Zo zie je maar weer dat smaak hier erg in het spel van de compo's meespeelt.
        Foto is gewoon goed genomen.
        licht, scherpte, positie van het model en de ondergrond zijn technies helemaal goed.
        De kleuren in dit geheel zijn gewoon helemaal goed en ondersteunen de vlieg als achtergrond, maar dat is smaak.

        Maar ik denk dat je DOF nog een tikkie naar achteren had kunnen/ moeten liggen om het tot een showcase te laten komen.
        Dit zie ik aan de scherpe bloemdelen voor de vlieg.
        Die afstand was dan ten goede gekomen aan de achterste pootjes van de vlieg.

        Maar dit soort foto's heb ik ook veel, want de stengel beweegt altijd iets, jijzelf beweegt met jouw hartslag altijd iets, en dat "iets" is dan precies genoeg om er geen showcase foto van te maken.

        Kortom, Knappe foto, ga zo door, je hebt er gevoel voor.

        Groeten maar weer
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment

        Working...
        X