Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • model

    graag uw mening over deze foto jongens ben nieuw dus spaar me niet he grtz

    Last edited by snakesniper; 19 november 2008, 09:37.
    canon 5dm2

  • #2
    Re: model

    Welkom!

    De foto is te groot, deze zal je moeten verkleinen (neem de regels best even door).
    Als je je foto's in showcase plaatst mag je je altijd aan zware kritiek verwachten trouwens

    Ik zie op zich niet veel mis aan de foto, maar waarom die o zo lelijke border (die automatisch zoveel aandacht gaat opeisen, terwijl de foto dit toch juist moet doen)? De tekst onderaan op de foto doet ook zoveel af En waarom doe je er een donkere gradient op?

    Foto is wel scherp, misschien iets te hard uitbelicht op het gezicht? Compositie is wel in orde..

    Dit is mijn bescheiden mening maar!
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • #3
      Re: model

      Buiten de reeds aangehaalde punten: lichtverdeling kan veel beter. Je hebt teveel licht langs achter t.o.v. het hoofdlicht van voor.

      Tja, en dan die pose; hoort eerder thuis in de 'foute poses top 100'
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

      Comment


      • #4
        Re: model

        Sparen? Hoezo. Je moet eerst ontgroend worden

        Best heel aardige opname maar dat hele gedoe met randen en rook en soften hoeft voor mij niet. Je probeert nu een beeld mooier te maken en dat werkt voor mij averechts. Model is mooi genoeg van haarzelf om een prachtplaatje van te maken.

        Van harte welkom trouwens
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: model

          vind het wel leuk gedaan hoor, alleen de naad op de heup zit wat slordig.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X