Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kalmthoutse heide

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kalmthoutse heide


    mijn eerste foto op het forum
    canon 500D 1/200sec F8 ISO 100

  • #2
    Re: kalmthoutse heide

    Ik ben nog maar nieuw en het is me eindelijk gelukt om de foto op het forum te krijgen

    Comment


    • #3
      Re: kalmthoutse heide

      Moderator Note: Proficiat! Ik sluit deze topic straks maar weet:
      -Er zitten geen exif-data in je foto (misschien bewust?)
      -Je kunt je foto nog centreren dmv de CENTER tags
      -Je foto is binnen de officiële maten, maar weet dat je vandaag de dag tot 1024px langste zijde mag gaan. Jouw langste zijde is de (oude standaard) 900px.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: kalmthoutse heide

        bedankt voor de reactie ik dacht dat het maar 900px mocht zijn; ik zal volgende keren meer gebruiken en mijn schrijf mijn exif-data erbij

        Comment


        • #5
          Re: kalmthoutse heide

          Moderator Note: Je mag uiteraard op 900px posten, maar je mag hoger. Regel is -denk ik- vorig jaar (of jaar tevoren) aangepast.
          Persoonlijk gebruik ik zeker nog die 900px voor portretstand; 1024px vind ik teveel, maar voor een landschap als deze kan 1024px natuurlijk wel.
          Die exif-data zijn niet verplicht, maar velen stellen ze toch op prijs. Zeker als je een foto post met een probleem (bv bewegingsonscherpte), dan zal men vragen naar sluitertijd, e.d.
          Als ik deze topic nu sluit, staat het je vrij om dezelfde foto in onze Fotohoek te posten, zo je commentaar wil tenminste.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: kalmthoutse heide

            Moderator Note: Als ik me niet vergis, hebben wij al eens contact gehad via email, ivm deelname aan de Challenge. Je bent nu duidelijk op BD geregistreerd, en je kunt posten. Posten voor de Challenge verloopt een beetje anders, maar toch...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X