Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het lukt niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het lukt niet

Het lukt me niet om te linken naar mijn foto's van Flickr.
    Vorige week opende ik een tcket en de code van mijn publicatie werd snel door iemand van BD aangepast (waarvoor dank, maar er stond niet bij hoe hij dit deed).
    Ik heb al vanalles geprobeerd zoals "grab the link of this photo" maar in mijn boodschappen die ik aanmaak verschijnt niks omdat ik toch naar een pagina blijk te linken of er verschijnt een link.
    Er verschijnt echter nooit een foto in mijn bericht.
    Kan iemand me uitleggen hoe dat dan wel moet (ik las al de handleiding).

Thanks,
    Wim

Re: Het lukt niet

zo doe ik het... ( De eerste de beste flickr page die ik tegenkwam )

Je upload je foto eerst naar flickr op 900px max breed

dan ga je naar de page waar je foto staat

Dan tik je boven de foto " view all sizes "

Dan kies je uit je sizes die van 900px ( die random foto hier heeft dat niet, maar 't is maar als voorbeeld )

Dan kies je met de rechtermuisknop " open afbeelding in nieuw venster" of open in new window als je met een engelstalige PC bezig bent..

Dan zie je je foto in een browservenster met NIETS erbij

Je kopieert de URL ( control C )

Je gaat naar Belgiumdigital naar je nieuwe topic en klikt op het postkaartje

Je doet control V om je URL te kopieren in het venstertje dat openging ...

je duwt ok , en daar is je foto ....

Comment

Het is gelukt.
      Dank je wel voor de uitleg.

Comment

[Mod-LesC]Bedankt om dit zo illustratief uit te leggen, Tommmm.... Ik zal waarschijnlijk regelmatig iemand verwijzen naar deze uitleg!

En WigelII, laat nu eens een foto zien, om aan te tonen dat je het beet hebt. [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Excuseer maar dat is NIET de correcte manier om van op je Flickr pagina foto's te linken.

Ga bij Actions naar de BBCode en kies de juiste grootte van afbeelding, kopieer alles en plak dat in een bericht. Alles in één keer opgelost, en terug gelinkt nar Flickr zoals het hoort. Niet alleen de regels van BD spelen hier, die van Flickr ook.

Comment

bij deze

Comment

Op deze manier dus:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Op deze manier dus:

Dat wist ik ook niet dat dat op die manier kon, maar als iemand tegen mij over HTML en BBC code begint ben ik ook al het noorden kwijt...

Wat bedoel je met de regels van Flickr ? Want ik meen te snappen uit Uw bericht dat ik iets tégen de regels doe, met een foto op mijn manier te linken ?

Moet je dan héél die resem code kopieren tussen de img haakjes in je topic ??

Comment

Klopt, Flickr vraagt om terug te linken naar hen, dat doe je op deze manier want wie op de foto klikt komt bij hen terecht.
                  Heel de resem inderdaad. Eénmaal klikken en rechts om te kopiëren, want alles staat direct geselecteeerd.

Comment

Klopt, Flickr vraagt om terug te linken naar hen, dat doe je op deze manier want wie op de foto klikt komt bij hen terecht.
                    Heel de resem inderdaad. Eénmaal klikken en rechts om te kopiëren, want alles staat direct geselecteeerd.
                    Ah, ik snap het, de foto zie je hier normaal zoals elke foto hier, maar de foto op zich is een link naar Flickr...

@TS - schone foto's trouwens ! HDR ?
                    Last edited by tommmm; 30 april 2011, 13:10.

Comment

Nee, geen HDR.
                      ontwikkeld met lightroom.

Comment

Bedankt om dit recht te zetten, Zappa. Hoewel ikzelf een Flickr account heb, gebruik ik die niet voor BD. Verschillende redenen: de bekende "900 pixels" natuurlijk, maar ook het feit dat de EXIF waarden verdwenen zijn bij een gratis account. Geld zou ik ook niet geven aan zo'n traag beestje.
                        Maar als ook zij (net als BD) bepaalde regels vooropstellen, dan moet men die ook in acht nemen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
                        X