Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie dat u wat moeilijkheden ondervindt bij het zichtbaar maken van uw foto.
De link ( vanuit tinypic ) bevat geen foto meer, dus kan ik hem hier niet zichtbaar maken.
Wanneer er achter uw link, daadwerkelijk een foto schuilt, moet u deze link plakken, na op te klikken.
Wanneer deze dan alsook voldoet aan de max toegelaten afmetingen hier op het forum ( langste zijde 900 pixels ) is de oefening geslaagd, en raden wij aan om verder te posten in onze fotohoek, waar de foto's beoordeeld worden door uw medeforumianen
Moest u er niet uitraken, of hebt u nog verdere vragen, aarzel niet om mij, of één van mijn collega's te contacteren.
Comment