Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 66

Standaard Re: Foto´s linken op dit forum

ja, hij staat er weer....

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Als men nu eens de foto's ter beoordeling kon uploaden naar BD zelf, op dezelfde manier dan je een foto voor de bd homepage kan uploaden, dan was al dat oeverloos geknoei niet nodig en was alles vééééééééél eenvoudiger.
    En om de server niet de doen "overlopen", kan men bv na één of twee weken de foto's automatisch verwijderen.

Als je voor een bepaald iets zo'n stortvloed van problemen krijgt zit er duidelijk iets mis volgens mij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete
    Als men nu eens de foto's ter beoordeling kon uploaden naar BD zelf, op dezelfde manier dan je een foto voor de bd homepage kan uploaden, dan was al dat oeverloos geknoei niet nodig en was alles vééééééééél eenvoudiger.
    En om de server niet de doen "overlopen", kan men bv na één of twee weken de foto's automatisch verwijderen.

Als je voor een bepaald iets zo'n stortvloed van problemen krijgt zit er duidelijk iets mis volgens mij.
    Als je netjes de instructies wil opvolgen is het nochtans heel eenvoudig.

Alle foto's uploaden naar de BelgiumDigital server is onmogelijk. We zitten nu al met een traffic van méér dan 135 Gb . Stel je maar even voor wat dat zou geven indien alle foto's op de BD-server zouden staan .
    Of wil jij even sponsoren voor een extra server en de extra datatraffic?
    Hombre
    BD0017BE

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete

Heb zelf een paar foto'tjes bij een host ondergebracht van < 200k per stuk en zit zomaar op 176 mb Ik schat dat de post's hier over twee weken gezien al snel in de tientallen Gb's lopen. Al die foto's worden ook nog eens een paar honderd of misschien duizend keer gedownload. Praat je over terrabytes aan dataverkeer.

Vind maar eens een provider die dat wil hosten Ik vraag me ook nog altijd af hoe de fotowebsites dat doen Sommigen zelfs gratis, zit daar nu een suikeroompje achter ofzo
    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

beste
    ik begrijp er niets van en zou dolgraag enkele foto's zenden
    zou er soms iemand zijn die me kan helpen mijn msn is peulschil@hotmail.com
    alvast bedankt

Heb je post 2 en 3 van dit testforum al gelezen? Dan zou het toch moeten lukken. Succes !!!

Moet je een website Hebben Voor Foto's Te linken ?

Gewoon hier je foto zetten:
    http://www.photobucket.com/

-Gratis
    -Geen extra software nodig.
    -Gewoon copy en paste in het forum.
    -Makkelijk te resizen/roteren zonder opnieuw te moeten opladen.

example:
    http://i72.photobucket.com/albums/i1...hotobucket.jpg
    Laatst gewijzigd door Kedas; 20 juli 2006 om 11:00
    Sony DSC-V1 (gekocht 7/2004)

Op andere fora lukt het me perfect foto's te linken vanuit msn groups, hier niet, weet iemand hoe dat komt?

Dit is de link van mijn group: http://groups.msn.com/ipoingtudut

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poing Bekijk bericht
    Op andere fora lukt het me perfect foto's te linken vanuit msn groups, hier niet, weet iemand hoe dat komt?

Dit is de link van mijn group: http://groups.msn.com/ipoingtudut
    Het eerste gevoel dat ik krijg, is dat je LID moet zijn van dat forum, om foto's moet te zien.

Standaard omslachtig gepruts!

Wat ne zever allemaal!
    Je zou gewoon moeten een foto uploaden naar deze website en die zou het automatisch moeten goed zetten! Zoals op Windows Live Space. Je moet maar gewoon een foto uploaden en hopla hij staat op de site!!!!

kan hetniet gewoon zonder webspace?

Standaard Re: Foto´s linken op dit forum via.mac

Iemand bekent om fotoos te linken via .mac
    wat is de server naam voor .mac
    heb transmit eventueel als ftp programma.
    thx

@Kristof en liesbeth : Imageshack, Fotopic en Flikr zijn maar een paar voorbeelden van talloze gratis servers, ik post al jaren zonder al teveel problemen met Imageshack

Standaard Re: omslachtig gepruts!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kristof27 Bekijk bericht
    Wat ne zever allemaal!
    Je zou gewoon moeten een foto uploaden naar deze website en die zou het automatisch moeten goed zetten! Zoals op Windows Live Space. Je moet maar gewoon een foto uploaden en hopla hij staat op de site!!!!
    Enig idee hoeveel diskspace je dan nodig hebt ?
    David Leemans
    Canon 550D-5D-5D2-1Ds3 | Gallery

Laatst gewijzigd door krol; 23 juli 2007 om 18:16 Reden: probeer

Hallo,

het is mij gelukt om een webruimte aan te maken en foto's te uploaden op mijn webspace; Als ik echter een foto probeer up te loaden in de test omgeving dan krijg ik enkel het witte vakje met rode kruis erin. dir is de url van mijn foto , wat doe ik verkeerd? mvg, dimitri
    http://www.stormpages.com/dvinestate...090188-800.jpg

http://www.stormpages.com/dvinestate...090188-800.jpg zo dus (gevonden door via http://www.stormpages.com/dvinestateofmind/Pictures/ naar de foto te gaan )

Heb je het volledige pad ingegeven? en een refresh gedaan als het uploaden volledig gedaan is?
    Laatst gewijzigd door Carlos63; 26 augustus 2007 om 23:52

Ik heb geprobeerd de BD-Sizer te gebruiken, wat denk ik (hoop ik) gelukt is, maar wanneer de foto klaar was werd er gevraagd naar profile, ftp server, username, password, etc. Ik heb geen idee waar ik deze informatie vandaan moet halen En of het belangrijk is dat ik deze informatie ingeef? Ik gebruikt Photobucket btw (omdat ik dit al lang heb).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simpje Bekijk bericht
    Ik heb geprobeerd de BD-Sizer te gebruiken, wat denk ik (hoop ik) gelukt is, maar wanneer de foto klaar was werd er gevraagd naar profile, ftp server, username, password, etc. Ik heb geen idee waar ik deze informatie vandaan moet halen En of het belangrijk is dat ik deze informatie ingeef? Ik gebruikt Photobucket btw (omdat ik dit al lang heb).
    Deze gegevens zijn enkel van belang als je de foto direct naar je webspace wil zenden via FTP.

Naast de knop Save staat een vakje FTP afterwards, dit mag je uitvinken als je de foto lokaal wil opslaan en later zelf naar Photoucket upload.
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

Aah k, bedankt!

Standaard eerste test om een foto te posten

eerste foto om te testen

NikonD50
    Focuslengte:195 mm
    F14
    1/200

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb Bekijk bericht
    Je kan in Windows het opladen van fotos naar je webspace ook doen zonder dat je zelf FTP-software moet gebruiken...

Vanaf Windows 2000, kan je in Windows Explorer, bij My Network places ook bvb "ftp://users.pandora.be/" als folder ingeven. Dan wordt je gevraagd om de username en paswoord voor je provider in te geven en kan je vanaf dan de folders in je webspace bekijken alsof het folders op je harde schijf zijn. Fotos opladen doe je dan gewoon met drag&drop, zoals in gewone Windows folders.

mvg
    Bert
    idd! zo doe ik het ook
    open gewoon een windows-explorer window (mijn documenten , mijn computer , whatever..zet de url van je ftp in adresbalk..en voila ! velen vergeten dat het feitelijk bij explorer om 2 verschillende toepassingen gaat , die je in windows gebruikt heb je hier nodig en dus niet de 'internet' explorer .
    leuke hieraan is dat je gewoon kan 'plakken & knippen' en werkt dus sneller als je veel aparte files wilt apart uploaden , zoals muylaerb ook zegt.
    Zo kan je bv ook op veel verschillende ftp's tegelijk werken .
    Ook sommige firewalls houden het tegen , gewoon even die url toelaten dan.

Mvg
    Laatst gewijzigd door looneycooney; 24 december 2008 om 13:24
    Canon EOS 450D (15/12/08)
    Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
    Statief : Velbon Sherpa 450R

hallo,

na lang zoeken is het gelukt, maar hoe?
    hoe sleep je het adres van je foto naar het adres van db?

ook al een beetje aan het prutsen geweest: i slaaag erin om een link te posten, doch ik zie dan wel de link staan op het testforum, doch de foto verschijnt niet ??? wat doe ik verkeerd ?
    dnak
    jan

Soortgelijke discussies

1. Rariteit op dit forum
    Door enero in forum Camera's
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 31 juli 2003, 20:55
  2. spam vanaf dit forum: kan dit zomaar ?
    Door VJ in forum Algemeen
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 5 november 2002, 08:29
  3. Mijn eerste bijdrage, eerste foto's op dit forum
    Door Sonyke in forum Showcase - Archief
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 23 oktober 2002, 13:06

Regels voor berichten