Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Cross

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Cross

    Hey,

    Ik ben iemand die onlangs begonnen is met het nemen van foto's op de motocross.

    Ik werk nog maar sinds 2 weken met mijn nieuw toestel, een Sony DHC 10 en graag had ik jullie mening eens gehoord over de volgende foto:

    Deze is zondag genomen te Westdorpe en ikzelf vind het één van mijn betere foto's maar had graag nog een aantal andere meningen gehad.

    Al mijn foto's genomen op de cross kan je vinden op www.cathpix-mx.be

    Alvast bedankt.

    Cath



    mod devid foto aanpassen volgens max formaat dwz 900*900 pixels en < 400 kb
    Last edited by devid; 18 september 2008, 21:30.

  • #2
    Re: Foto Cross

    Ik zou de foto bovenaan een stukje knippen , dan gaat ie volgens mij nog beter worden !

    Knap werk!
    Dank bij voorbaat voor zowel positieve als negatieve reacties !
    http://www.fotochristoph.fotopic.net/
    Grt ,

    Comment


    • #3
      Re: Foto Cross

      Uw foto is te groot max. 900 px lange zijde, anders zal hij verwijderd worden.
      Ik vol mijn voorganger zou hem bovenaan croppen tot net aan het zand dat het groene wegvalt.

      Grtz Olivier
      Olivier
      CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Foto Cross

        Foto beetje aangepast ...

        Edit Mod : Foto is groter dan toegestaan op dit forum ( 900*900 pixels en 400KB ) , en derhalve verwijderd. Tevens staat er een link ipv een foto in de openingspost. Daarom even dit topic naar ons testforum verplaatst.
        Last edited by Hanske; 19 september 2008, 20:25.

        Comment

        Working...
        X