Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Test

    even testen:



  • #2
    Re: Flickr Test

    Deze foto is net iets te klein om deftig te kunnen beoordelen, en hij is ook niet conform de Flickr-regels geplaatst. Hieronder een linkje hoe je 't wèl moet doen.
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.


    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Test

      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Deze foto is net iets te klein om deftig te kunnen beoordelen, en hij is ook niet conform de Flickr-regels geplaatst. Hieronder een linkje hoe je 't wèl moet doen.
      Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.


      mvg,
      Bart
      Bedankt Bart,
      Ik had eerst 'de hele resem' gekopieerd, maar dan kwamen er vanalles naast staan, maar dit bleek gwn een link te zijn
      Ik wou gewoon even testen of je dus ook fotos vanuit flickr kon posten, en niet telkens te hoeven uploaden met tinypic; het werkt dus!
      Bedankt

      Isaac V.

      Comment


      • #4
        Re: Flickr Test

        Graag gedaan. Ik heb er zelf ook wat moeten naar zoeken, maar heb 't uiteindelijk zelf ontdekt. En een paar dagen later verscheen het topic waar ik naar gelinkt heb
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Flickr Test

          Teruglinken naar de flickr fotopagina is een richtlijn, geen expliciete verplichting. Ik doe het nooit.
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

          Comment

          Working...
          X