|
|||
|
Citaat:
![]() en de exif zie ik nog steeds niet. met welk progamma zie jij die wel ?gr willem |
|
|||||
|
Citaat:
[/Mod]
|
[Mod-Elmor]
Mij lijkt het dat je firewall nog steeds roet in het eten gooit, .. Ik heb een screenshot genomen van "een moment" dat alles in orde was Om je te tonen dat het probleem niet ligt bij dropbox (althans niet volgens mij)Mss moet je hier eens naar kijken: klik [/Mod] ![]()
Laatst gewijzigd door !Bart; 4 februari 2012 om 16:25 |
|
|||||
|
[Mod-LesC]Momenteel is de foto zichtbaar; gek genoeg, niet meteen. Zelf gebruik ik ook Dropbox en -voor zover ik kan zien- is je adres correct. Alle EXIF zijn aanwezig in de foto.
Wat Dropbox betreft, de link die je moet gebruiken heb ik al enkele keren gepost, maar mocht het nodig zijn: ik post opnieuw.[/Mod]
|
Citaat:
Heb mijn "Captain's best friend" ook aangepast (originele foto stond niet in 'public' sectie van Dropbox, misschien is dat ook jouw probleem).
Panasonic FZ50 / UV filter / Manfrotto 055 PROB + 488 RC2 / Raynox 250 BD0993BE Canon 50D (nog in leerfase ...) / Ef-s 18-200 / Ef-s 15-85 Laatst gewijzigd door Onkertje; 5 februari 2012 om 16:36 |
|
|||
|
Citaat:
gr willem |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |