Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • doel

    Bij wijze van test plaats ik deze foto.
    Ik hoop in de toekomst veel van jullie te leren, daar ik nog in het prille begin van mijn hobby ben;



    [Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
    Last edited by LesC; 9 februari 2011, 13:04.

  • #2
    Re: doel

    Het eerste dat je kan leren is mss het reglement eens lezen, je foto is te groot.Max 900 pix aan de langste zijde !
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: doel

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Het eerste dat je kan leren is mss het reglement eens lezen, je foto is te groot.Max 900 pix aan de langste zijde !
      en zet hem effe recht.
      lekker rustig straatje trouwens.
      je upload is gelukt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: doel

        't licht staat ook nog net verkeerd en de bewerking lijkt wel een hdr van de aldi markt
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: doel

          Ik weet dat ik maar een beginneling ben, maar misschien kun je dan wel zeggen hoe het licht moet staan, want hier leer ik ook niks uit!
          En wat is er mis met den aldi.

          Comment


          • #6
            Re: doel

            Oorspronkelijk geplaatst door jivas Bekijk bericht
            Ik weet dat ik maar een beginneling ben, maar misschien kun je dan wel zeggen hoe het licht moet staan, want hier leer ik ook niks uit!
            En wat is er mis met den aldi.
            als je wat wil leren, zet je post dan in beoordeling.
            en graag met de juiste afmeting (MAX900).
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: doel

              Een beetje kort door de bocht hierboven, collega's.

              De compo is helemaal niet slecht; goed standpunt en goed het beeld ingevuld.
              De stand van het licht ? Met de zon achter je zou je een mooier resultaat gehad hebben.
              Bij de opname is, zover ik kan zien aan de exif niks fout gegaan. Het probleempje zit bij de afwerking. Ik zie dat je met aperture werkt dus kun je vrij eenvoudig het contrast wat oppeppen en de kleuren wat meer verzadigen (vooral het blauw in de lucht)
              En, inderdaad, een beetje rechtzetten.
              Maar het is een mooi sfeerplaatje van een leeggelopen dorp.

              Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: doel

                Oorspronkelijk geplaatst door jivas Bekijk bericht
                Ik weet dat ik maar een beginneling ben, maar misschien kun je dan wel zeggen hoe het licht moet staan, want hier leer ik ook niks uit!
                En wat is er mis met den aldi.
                Groot gelijk
                Groetjes Natalie

                Comment


                • #9
                  Re: doel

                  Dank U Wel Bert en Natalie,
                  Hier heb ik zeker en vast iets aan!!
                  Sorry dat mijn eerste foto die ik plaats te groot is ( zal ik zeker onthouden). Maar daarom was het ook een Testfoto!
                  Ik werk inderdaad met Aperture 3 en hiermee moet ik ook zeker nog veel leren.

                  Ik hoop na een klein beetje een valse start nog veel van jullie fotos te genieten en vooral veel opbouwende kritiek te krijgen!

                  Nobody is perfect!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: doel

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    ...lekker rustig straatje trouwens...
                    Ik denk dat men boven de Moerdijk de situatie in Doel niet goed kent .
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

                    Comment


                    • #11
                      Re: doel

                      Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                      Ik denk dat men boven de Moerdijk de situatie in Doel niet goed kent .
                      Tis de vogelmarkt of het shoppingcenter niet hé.
                      In dat RUSTIG straatje toch een druk caféke waar je lekker kan eten op het leuke buitenterras achteraan, Daar zitten dikwijls rare kwieten met zo zwarte bakskes waar dan vanvoor nog zietst uitsteekt...

                      De foto geeft de sfeer heel goed weer, zeker een goede starter vind ik.
                      Veel lezen en vragen stelllen hier, MAAR erst lezen want soms krijg je de deur al eens op je neus.
                      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                      BE-Wommelgem
                      .: 20D & D700 :.

                      Comment


                      • #12
                        Re: doel

                        Oorspronkelijk geplaatst door jivas Bekijk bericht
                        Dank U Wel Bert en Natalie,
                        Hier heb ik zeker en vast iets aan!!
                        Sorry dat mijn eerste foto die ik plaats te groot is ( zal ik zeker onthouden). Maar daarom was het ook een Testfoto!
                        Ik werk inderdaad met Aperture 3 en hiermee moet ik ook zeker nog veel leren.

                        Ik hoop na een klein beetje een valse start nog veel van jullie fotos te genieten en vooral veel opbouwende kritiek te krijgen!

                        Nobody is perfect!!
                        Ik vind het een heel mooie foto

                        Groetjes Natalie

                        Comment


                        • #13
                          Re: doel

                          [Mod-LesC]Het Testforum dient niet om foto's te beoordelen. Omdat de foto te groot was, is-ie nu achter een link gezet. Deze topic gaat dicht, maar de TS heeft mijn permissie om opnieuw (maar wel op de correcte grootte te posten in de Fotohoek, b.v. Beginners.[/Mod]
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X